PROJEKT OD NEKOLIKO FAZA

FOTO U planu novi ulaz u Split: Predstavljena Maritimna studija za most preko Kaštelanskog zaljeva

Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
03.07.2024.
u 15:51
Voditelj projekta Krunoslav Perić otkrio je kako će most dugačak oko 1500 metara biti četverotračni, gotovo autocestovnog profila.
Pogledaj originalni članak

Split bi trebao dobiti novi ulaz u grad. Najavljuje to danas predstavljena Maritimna studija za izgradnju mosta preko Kaštelanskog zaljeva kao sastavni dio realizacije projekta novog ulaza. Projekt je prije šest godina proglašen projektom od strateškog državnog interesa, no Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić ustvrdio je kako je sporost projekta u tome što se sastoji od tri faze.

Prva se, naime, odnosi na probijanje tunela kroz Kozjak i gradnju spojne ceste od čvora Vučevica do Kaštel Kambelovca, druga faza odnosi se na devet kilometara trase s mostom preko Kaštelanskog zaljeva te treća na prometnicu do gradske luke, što je obveza Grada Splita.

'Aktivni smo na svim trima fazama. Izvodimo radove na prvoj, pripremamo dokumentaciju za drugu, što je najopsežniji dio, te sudjelujemo i na trećoj s partnerom Gradom Splitom kroz EU financiranje.  Namjera nam je raspisati natječaj za oblikovanje mosta kako bismo dobili rješenje koje će adekvatno valorizirati okoliš, odnosno sam Kaštelanski zaljev. Studiju ćemo napraviti za godinu dana i predati je u ministarstvo. Kad dobijemo rješenje o prihvatljivosti na okoliš, idemo u projektiranje', naveo je, piše Dalmatinski portal.

Voditelj projekta Krunoslav Perić otkrio je kako će most dugačak oko 1500 metara biti četverotračni, gotovo autocestovnog profila.

'Maritimna studija, uz studiju zaštite okoliša, preduvjet je za projektiranje najbitnijeg projekta ne samo za Split, već i za cijelu Hrvatsku. Split je jedini grad koji ima samo jedan ulaz, stoga je nužno da svi najozbiljnije prionemo poslu kako bi se krenulo u projektiranje. Prezentirana studija pokazuje da će gotovo svi brodovi koji su u povijesti ulazili u Solinsko-kaštelanski zaljev i ubuduće, neovisno o gabaritima, moći prolaziti ispod mosta. Neće se suočavati ni s kakvim maritimnim problemima pri dolasku do Cemexa, INA-e, Sjeverne luke...', napomenuo je župan Blaženko Boban.

Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Predstavljanje maritimne studije za most Kaštela-Split

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.