Promo

HPB: Snažnija banka za jače gospodarstvo i bolji život u Hrvatskoj

HPB: Snažnija banka za jače gospodarstvo i bolji život u Hrvatskoj
VL
Autor
PR Članak
16.08.2023.
u 09:15
Tržišno jačanje, široka dostupnost i brza poslovna rješenja temelji su još važnije uloge HPB-a u rastu gospodarstva i standarda građana
Pogledaj originalni članak

Hrvatska poštanska banka je pripajanjem Nove hrvatske banke početkom srpnja 2023. godine dodatno osnažila tržišnu poziciju: približila se ulasku u TOP 5 banaka u Hrvatskoj, a dostupnost usluga u vlastitoj mreži klijentima povećala na 69 poslovnica, 17 poduzetničkih centara i 655 bankomata. Nakon pripajanja HPB nastavlja poslovati kao snažna banka s jedinstvenom ponudom proizvoda i s fokusom na pružanje još značajnijih benefita klijentima u segmentu osobnih financija i poslovnom bankarstvu.

Cilj je daljnji razvoj moderne banke koja prati trendove i uvodi nove tehnologije te klijentima osigurava brze i sigurne usluge pružajući još bolje korisničko iskustvo kroz sve kanale kojima pristupaju Banci.

Za HPB će 2022. i 2023. ostati zapamćene kao razdoblje velikih odluka i projekata vezanih uz preuzimanje i integraciju Nove hrvatske banke što je potvrda znanja i snage za novi poslovni i tržišni iskorak te pozicioniranje u još važnijoj ulozi partnera gospodarstvu i građanima.

Smjer održivog razvoja HPB je orijentirana na koncept održivog razvoja koji određuje ulogu Banke u gospodarskom, društvenom i ekološkom okruženju kao cjelini. Banci su iznimno važni projekti održivog razvoja, oni koji stvaraju uvjete za kvalitetniji život i poslovanje diljem Hrvatske - HPB na tome radi, takve poslove podržava i potiče ih kod klijenata i partnera.

U tom kontekstu i s obzirom na rast broja novih poduzetnika, perspektivnih start-up kompanija, OPG-a i mladih poljoprivrednika, ekološki orijentiranih tvrtki i tehnoloških firmi, HPB ima pretpostavke za još aktivnije mjesto u novom gospodarskom okruženju koje nastaje i razvija se.

Kao banka koja je sve bolje tržišno pozicionirana, HPB nastavlja biti oslonac rastu gospodarstva i povećanju standarda građana, pružati podršku poduzetničkom načinu razmišljanja, nudeći brza i adekvatna poslovna rješenja, digitalni smjer i održive standarde u daljnjem razvoju Hrvatske.

Na bankarskom tržištu HPB posebnom čini i najveći distributivni kanal financijskih proizvoda u Hrvatskoj jer je klijentima dostupna i na više od 1000 lokacija poštanskih ureda, uključujući i najmanja mjesta.

Blizu klijentima

Promjene kroz koje je HPB prolazila u procesu pripajanja i jačanja tržišne pozicije, usmjerene su paralelno na stvaranje uvjeta za bolje upoznavanje potreba klijenata i njihovo kvalitetnije poslovanje.

Krenuti, razvijati se i opstati u poslovnom svijetu veliki je i stalan ispit za sve - velike, male ili mikro. HPB stoga nastoji biti 'blizu' klijentima, razumjeti njihove ideje i inicijative, a različitim oblicima financiranja te posebnim kreditnim programima uz stručno savjetovanje i podršku omogućiti ostvarenje planova svih koji imaju potencijal i šansu uspjeti.

HPB nastavlja svoj put razvoja i nakon pripajanja NHB-a kako bi onima s kojima posluje, a riječ je o 586 000 klijenata, pružila podršku za zajedničko stvaranje još uspješnije Hrvatske.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr