Marlene Bogdanović, učiteljica u OŠ Tučepi, na zanimljiv je način odlučila zainteresirati učenike za matematiku.
Učiteljica je odlučila zadatke kodirati tako da ih može dešifrirati samo čitač QR-a, a učenicima je to bilo toliko zanimljivo da su se, kako je komentirala Bogdanović, tukli za zadatke iz matematike, a zvono je zazvonilo baš kad je bilo najzabavnije.
– Danas se žestoko negodovalo kada je zvono oglasilo kraj sata matematike! Zadaci su bili kodirani i samo ih je QR reader mogao "dešifrirati". Moto je bio: sakupi ih sve, a to nije bilo lako jer svi kvadratići izgledaju vrlo slično, pa se moralo puno kodova naskenirati da se nađe cijela kolekcija. A nove se kodove smjelo skenirati tek kad se riješe prethodno odabrani zadaci... i baš je zvonilo kad je bilo najzabavnije! Da ne bi bilo nereda, morala sam im dati papiriće da rješavaju za domaći rad – objavila je Bogdanović na Facebooku.
Svaka čast.... Nisu djeca glupa, pa da ih 80% ima problema s npr. matematikom, učitelji su problem, ne znaju ili ne mogu ili im se ne da. To je najveći problem... Nikakva reforma tu neće pomoći ako se ne napravi valorizacija rada, vrednovanje učitelja prema uspjehu djece i sl. Vaučerizacija i jako privatno školstvo je rješenje, no da se to proba provesti, izbila bi revolucija. Lijepo je primati plaću svaki mjesec, radio, ne radio, uvijek isto...