Šestu izložbu THT@MSU obilježila su tri nagrađena rada koji odišu društvenim angažmanom, tako potrebnim za naše društvo danas. Prvu nagradu osvojio je video rad \"Dalibor Martinis razgovara s Daliborom Martinisom 1978-2010. Riječ je o projektu započetom 1978. godine u Vancouveru. Martinis ga je samome sebi postavio pitanja snimivši se kamerom s namjerom da na njih odgovori 2010. godine, što je i učinio u HTV-ovoj emisiji Drugi format. Pitanjima \"Je li Dalibor Martinis uopće živ\", \"Jesmo li mi ista osoba\", \"Što misliš o meni\" ili \"Bi li želio opet postati ja\" \", umjetnik je susreo sebe i suočio se sa sobom u 10-minutnome radu kojim je istražio osono proteklo vrijeme koje je utjecalo da Dalibor Martinis iz sedamdesetih postane Dalibor Martinis 21. stoljeća. Žiri smatra da je riječ o iznimnome djelu priznatog umjetnika u kojem su sublimirane sve kvalitete njegova dosadašnjeg rada, a izniman je na više načina jer je duboko osmišljen i izvrsno napravljen. Ujedno je i relevantan od samog nastanka pa sve do danas jer je slojevito, socijalno angažirano i istodobno univerzalno, uvijek aktualno djelo. Za otkupni rad Martinis je dobio 50 tisuća kuna nagrade.
Drugu nagradu osvojio je Toni Meštrović video-zvučnom instalacijom \"Sol\" iz 2012. godine. Riječ je o priči koja tematizira branje soli po stjenovitim obalama otočića Oruda kraj Velog Drvenika, tradicionalnog načina prikupljanja i proizvodnje soli još iz doba Dubrovačke Republike. Sliku prati prodorni zvuk struganja žlice o stijenu, ritmizirane sekvence koje radu daju dinamiku. U posljednjem dijelu video instalacije, Meštrović je dugotrajni proces ubrzao stop animacijom. Žiri je rad ocijenio bitnim jer jer je priča asocijacija na prošlost i povijesni kontekst, ali i na način prikupljanja dobara jer da se distribucija soli nekada promatrala i s aspketa distribucije moći što je aktualno i danas kada prirodni resursi postaju pitanje vlasništva. Meštrović je vješto isprepleo odnos privatnog i javnog dokazujući da suvereno vlada medijem videa, a rad je osvojio 45 tisuća kuna. Treću nagradu odnio je Nemanja Cvijanović za rad \"Do not fuck with social democracy!\" iz 2011. godine. Riječ je o fotografiji koja je otisnuta na aluminiji monumentane dimenzije, a predstavlja bijelu zastavu koja vijori i asocira na čin predaje, odsnosno trenutak prelaska iz jedne ideolgije. Autor je površinu obojao u crvenu boju čime je sugerirao predaju socijaldemokracije u situaciji potrebe za revolucionarnim angažmanom zbog potpune socijalne i ekonomske erozije društva. Na izložbi koja traje do nedjelje 24. ožujka još se može glasati za četvrtu nagradu, Nagradu publike koja autori nosi 10 tisuća kuna.
Na izložbi THT@MSU prva nagrada Daliboru Martinisu
Vučić: Ozbiljno se naoružavamo. Ne želimo da nam se ponove 1995. i 1999. Hrvatska nam nije neprijatelj
"Mi nikoga nećemo napadati, ali da nikome ne padne napamet da ponovo izvrši agresiju na našu zemlju", istaknuo je Vučić. Priznajući da je Hrvatska razvijenija država, Vučić tvrdi da Srbija raste puno brže od zapadnog susjeda i da se ta razlika smanjuje
FOTO Ovo su najbolji rabljeni auti koje možete kupiti
Budući da je registrirani vozni park gotovo identičan u cijeloj Europi, ovi su podaci relevantni i za druge europske kupce koje zanima pouzdanost rabljenih automobila
Radila je na kruzeru samo za odrasle: 'Ono što se događa u crvenoj sobi za mnoge bi moglo biti previše'
‘Unose potpuno nove madrace i postavljaju ih svake večeri s plastičnim prekrivačima i čistim plahtama'.
Od studentske ideje do utjecajnog portala: 'Nije bilo bogatih roditelja, nego “ajmo pa kud puklo”
Ivan Šarić i Natko Beck razgovarali o neočekivanoj temi važnoj za sve građane