Zajednička sjednica Programskog vijeća i Nadzornog odbora HRT-a, na kojoj je glavna točka bio financijski plan za sljedeću godinu, zatvorena je za javnost. Novinarima je objašnjeno da će se raspravljati o stvarima koje su poslovna tajna. HRT-ovci se moraju još više orijentirati na prihode od TV pretplate. Od danas u udarnom terminu, od 18 do 22 sata, više ne smiju imati šest minuta reklama po satu, nego četiri.
Posljedica je to zakona zbog kojeg im je i reklamno vrijeme smanjeno i prije godinu dana. U ostalim terminima i dalje mogu imati devet minuta reklama po satu. Komercijalne televizije u svim terminima smiju imati 12 minuta reklama po satu, pa sad u udarnim terminima mogu zarađivati triput više od HRT-a. Zbog štednje najvjerojatnije ćemo se oprostiti od emisija Globalno sijelo, Peti dan, To je Europa, Paralele, Oko globusa, Euromagazin i Animatik.
UKIDANJE! Da li će se ukinuti i otkupljivanje stranih emisija tipa ODABRAO ĐELO HADŽISELIMOVIĆ? Najbolje je HRT-u prikazivati samo reklamne spotove.