U HAC-u otvorene ponude

Novi sustav naplate cestarine: Evo tko sve želi posao vrijedan 100 milijuna eura

Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Od ponoći 15. lipnja do 15. rujna na snazi su nove i veće cijene cestarine
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Zagreb: Prometne gužve na naplatnoj postaji Demerje na ulasku u Zagreb
Foto: Slaven Branislav Babic/PIXSELL
Na Lučkom se stvaraju gužve u oba smjera
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Od ponoći 15. lipnja do 15. rujna na snazi su nove i veće cijene cestarine
18.07.2023.
u 14:57
Na javno nadmetanje Hrvatskih autocesta za novi sustav naplate cestarine stiglo je čak 10 ponuda koje su otvorene dana. Procijenjena vrijednost tog posla je 100 milijuna eura bez PDV-a.
Pogledaj originalni članak

Na javno nadmetanje Hrvatskih autocesta za novi sustav naplate cestarine stiglo je čak 10 ponuda koje su otvorene danas. Procijenjena vrijednost tog posla je 100 milijuna eura bez PDV-a.Taj posao tako želi tvrtka Tahaluf AL Emarat Technical Solutions  iz Ujedinjenih Arapskih Emirata čija ponuda vrijedi 135,9 milijuna eura. 

Španjolska tvrtkea SICA, pak, ponudila je najviši iznos - 244,4 milijuna eura da uvede nove elektronički sustav naplate na hrvatske autoceste. Kineski CTFO  je ponudio 89,9 milijuna eura, a zajednica ponuditelja hrvatskog KING ICT-a i norveškog Q-FREE NORG i E 187,9 milijuna eura. 

Zajednica ponuditelja: hrvatskog Ericsson Nikola Tesla  i francuskog  GRENOBLOISE D'ELECTRONIQUE ET D'AUTOMATISMES (G.E.A.) poslala je ponudu vrijednu 219,6 milijuna eura. Zajednica gospodarskih subjekata SkyToll, i TollNet  iz Slovačke dala je najnižu ponudu vrijednu 79l,9 milijuna eura.

VEZANI ČLANCI:

Zajednica ponuditelja austrijskog i Kapsch TrafficCom AG i hrvatske tvrtke Spinne Traffic također je dala ponudu ispod procijenjene  vrijednosti - 89,9 milijuna eura. Ponuda Končara Digitala vrijedna je 96,8 milijuna eura. Turski TETRA HGS ELEKTRONIK SISTEMLERI  dao je ponudu vrijednu 99,1 milijuna eura dok je zajednica ponuditelja slovenskog S&T Iskratel i Tecsidela ponudila 133,3 milijuna eura.

Nakon otvaranja ponuda slijedi  evaluacija pristiglih ponuda, odnosno pregled, ocjena i usporedba dostavljenih ponuda, a potom i odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude. Nadmetanje je objavljeno 6. travnja ove godine i nije bilo, što je naobično za tako vrijedne poslove kod nas, ni jedne žalbe na natječajnu dokumentaciju!

VIDEO Koliko god vi mahali s ENC uređajem rampa nesmiljeno stoji. Kako ući na autocestu?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 28

Avatar suludih10
suludih10
16:43 18.07.2023.

Nisam mislila da i u ovoj branši naplate cestarine imamo samo stručnjake do stručnjaka! I to jedan pametniji od drugog a sve puno blistavih financijskih i tehničkih dragulja.

JE
Jegermeister
18:48 18.07.2023.

U Njemačkoj su autoceste besplatne. Tamo zato gospodarstvo cvate. Tako treba biti i kod nas a tih 130 miliona eura (…MILIJARDU KUNA…) uložiti u krpanje rupa na autocestama. Čak mogu i 2-3 miliona eura HDZ-ovci ukrasti i opet su svi na dobitku.

Avatar 365dias
365dias
16:59 18.07.2023.

"TollNet iz Slovačke dala je najnižu ponudu vrijednu 79l,9 milijuna eura." NAJNIŽU??? vrhunsko novinarstvo!!!