OSIJEK

Osnovana vritualna tržnica prirodnih proizvoda "Biofood"

Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Osjetno skuplji proizvodi na bjelovarskoj tržnici
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Bjelovar: Nakon uvođenja eura na tržnici je vidljivo poskupljenje proizvoda
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
Bjelovar: Nakon uvođenja eura na tržnici je vidljivo poskupljenje proizvoda
01.02.2023.
u 08:00
U tvrtki ističu kako se virtualnoj tržnici mogu priključiti proizvođači certificiranih ekoloških proizvoda, kao i oni koji se u svojoj proizvodnji vode načelima ekološkog uzgoja i dobrim poljoprivrednim praksama
Pogledaj originalni članak

U sklopu projekta "Organic Route Croatia – Moldova", uspostavljena je virtualna tržnica zdravih i prirodnih proizvoda "Biofood", koja hrvatskim proizvođačima omogućuje izravnu prodaju njihovih proizvoda putem web-trgovine, izvijestili su u utorak iz osječke tvrtke "Tera Tehnopolis".

Projekt "Organic Route Croatia – Moldova" vrijedan je više od 56 tisuća eura, a sufinanciran je sredstvima inicijative "EU4Business Europske unije". Cilj mu je osnaživanje sektora ekološke poljoprivrede izgradnjom dugoročne suradnje te povećanjem trgovinske razmjene između hrvatskih i moldavskih ekoloških proizvođača, priopćeno je iz "Tera Tehnopolisa".

Tvrtka "Tera Tehnopolis", čiji su osnivači grad Osijek, Osječko-baranjska županija i osječko sveučilište, korisnik je projekta, a provodila ga je u suradnji s moldavskom neprofitnom udrugom za održivi razvoj "EcoVisio". U sklopu projekta održani su studijski posjeti hrvatskim i moldavskim ekološkim poljoprivrednim proizvođačima, poslovni sastanci ekoloških proizvođača te educiranje ekoloških proizvođača i poduzetničkih potpornih institucija o zahtjevima ekološke certifikacije proizvoda u EU-u te internacionalizaciji poslovanja.

U tvrtki ističu kako se virtualnoj tržnici mogu priključiti proizvođači certificiranih ekoloških proizvoda, kao i oni koji se u svojoj proizvodnji vode načelima ekološkog uzgoja i dobrim poljoprivrednim praksama te tako ispitati mogućnosti digitalizacije svojeg poslovanja, povećati vidljivost svoje tvrtke ili obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva i proširiti se na nova tržišta.

Iako je provedba projekta "Organic Route Croatia – Moldova" službeno završena, virtualna tržnica "Biofood" se nastavlja razvijati u okviru "dRural projekta", kojemu je cilj digitalizirati ruralna područja i učiniti ih dostupnima što široj populaciji ljudi, napominju u "Tera Tehnopolisu".

Više zelenih tema pronađite na Rezolucija Zemlja!

Rezolucija portal

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.