Čak 952.942 ljudi posjetilo je portal poslovni.hr u svibnju (prema službenoj metrici Gemius Audience). Time je oboren rekord prošlog mjeseca kada je portal posjetilo fantastičnih 877.601 jedinstvenih korisnika. Ovim rezultatom i sa novih 75.341 jedinstvenih posjetitelja Poslovni dnevnik još je više učvrstio svoju poziciju broja 1 u segmentu „business“ na hrvatskom tržištu.
„Ovo je rezultat ozbiljnog i strateškog promišljanja tima Poslovnog dnevnika na čelu s glavnim urednikom Vladimirom Niševićem i portala Poslovi.hr o tome kako na najbolji način u digitalnom obliku predstaviti sadržaj čitateljima. Veliko nam je priznanje što Poslovni.hr sve veći broj čitatelja iz mjeseca u mjesec prepoznaje kao ključno mjesto na kojem se svakodnevno žele informirati o svemu bitnom što se događa u Hrvatskoj, regiji i ostatatku svijeta. Svjesni smo i velike odgovornosti koje zbog toga imamo i koju ćemo znati opravdati nudeći i dalje našim čitateljima ozbiljan, analitički i atraktivan sadržaj“, rekla je urednica portala Poslovni.hr Tina Lakić.
Najjača medijska kuća u Hrvatskoj, Styria, nastavlja rušiti rekorde iz mjeseca u mjesec. Tako su se na prvih 10 mjesta najposjećenijih portala u Hrvatskoj našla čak četiri iz Styrijine grupacije (Poslovni dnevnik, Večernji list, 24sata i Njuškalo).
Ovakav doseg još je jedan od dokaza da Poslovni.hr ima vjernu publiku i najveću online zajednicu korisnika okupljenu oko financijskih i poslovnih tema. Svakako autorski članci te istraživački pristup temama privlači i sve veći broj novih korisnika te smo iznimno ponosni i zahvalni našim vjernim forumašima i čitateljima koji svakodnevno prepoznaju naš rad i trud.
Portal Poslovni.hr menadžerima i poduzetnicima daje kvalitetne informacije i detaljne analize, pružajući im tako pouzdanu osnovu za donošenje odluka. Usko surađujući sa svim relevantnim gospodarskim subjektima, Poslovni dnevnik prepoznat je i priznat u zemlji i inozemstvu kao odgovoran, pouzdan, objektivan i kredibilan izvor informacija.