Uz veliki 60. rođendan Večernji list obilježava i 20 godina postojanja svog internetskog izdanja koje je zaživjelo 8. veljače 1999. Kao prva novinska kuća koja je pokrenula svoj portal, nastavljamo biti pokretač novih trendova i jedan od najvećih proizvođača originalnog sadržaja u Hrvatskoj, što potvrđuje i kontinuirani rast brojki na webu iz mjeseca u mjesec.
Nakon što smo u novu godinu zakoračili kao drugi najčitaniji portal u državi, siječanj zaključujemo novim obaranjima rekorda čitanosti portala, rasta video sadržaja i broja pratitelja na društvenim mrežama. Prema podacima službene metrike posjećenosti web-stranica u Hrvatskoj (Gemius Rating), portal vecernji.hr u siječnju je posjetilo čak 1,6 milijuna jedinstvenih korisnika iz RH.
Uz kontinuirani rast proizvodnje vlastitog videosadržaja, također bilježimo preko 2,2 milijuna pregleda samo u vlastitom playeru, što nas i u proizvodnji videa svrstava među medijske lidere u Hrvatskoj. Osim spomenutih dobrih rezultata, Večernjak se može pohvaliti i novim rekordima na društvenim mrežama - dok Facebook bilježi više od pola milijuna fanova i preko 2,5 milijuna pregleda videa, Instagram koji smo pokrenuli u prosincu prešao je brojku od 2,5 tisuće pratitelja, a uz postojeći Youtube kanal Večernjeg lista, pokrenuli smo i vlastiti Showbiz kanal.
Uoči proslave 60 godina izlaženja Večernjeg lista, rekordni rezultati online platformi najrelevantnijih hrvatskih dnevnih novina idealan su uvod u proslavu dva desetljeća našeg internetskog izdanja. Od prvog online izdanja koje je sadržavalo samo izbor priča objavljivanih u tiskanom izdanju Večernjeg lista, preko početka objavljivanja „samostalnih“ sadržaja i uvođenja multimedijskih videovijesti, do razvoja prvog mobilnog news portala u državi - povijest potvrđuje Večernji list kao pionira koji korača ispred svog vremena.
Iskazanom spremnošću za sve ono što budućnost nosi, nastavit ćemo ići u korak s vremenom cijeneći temelje vlastite povijesti.
VL su najgore novine u RH. Čisto oportunizam novina u stranom vlasništvu koje su suodgovorne za loša demografska kretanja u Hrvatskoj. Najdraze riječi su vam Srbija u Njemačka. Zaista si moram naći neke druge novine..