Cilj SEO aktivnosti je povećati vidljivost i organski promet na web stranici poboljšavanjem njezine relevantnosti i autoriteta za određene ključne riječi i teme. To se postiže pomoću tehnika kao što su istraživanje ključnih riječi, optimizacija sadržaja, izgradnja povratnih poveznica i tehnička optimizacija.
Kako početi sa SEO aktivnostima?
Za početak istražite i identificirajte ključne riječi relevantne za vaše poduzeće ili web stranicu. Zatim provjerite je li vaša web stranica tehnički optimizirana, uključujući elemente kao što su struktura web stranice, učitavanje na mobilnim uređajima i brzina stranice. Zatim stvorite kvalitetan sadržaj bogat ključnim riječima koji pruža vrijednost vašoj ciljanoj publici. Izgradite visokokvalitetne povratne poveznice (backlinks) s drugih uglednih web stranica u vašoj industriji. Kontinuirano pratite svoju SEO izvedbu i po potrebi napravite prilagodbe kao što je praćenje rangiranja za ključne riječi i analiza prometa vaše web stranice. Dosljedno stvaranje relevantnog, vrijednog sadržaja i izgradnja jakih i provjerenih povratnih poveznica pomoći će poboljšati vidljivost vaše web stranice i privući više organskog prometa na vašu web stranicu.
Koje su dvije glavne vrste SEO-a?
Postoje dvije glavne vrste SEO-a – on-page SEO i off-page SEO. On-page SEO fokusiran je na optimizaciju pojedinačnih dijelova vaše web stranice kako bi se bolje rangirale i došle do relevantnog prometa. To uključuje optimiziranje elemenata kao što su sadržaj, oznake naslova, meta opisi i struktura URL-a. S druge strane, off-site SEO se bavi optimizacijom vanjskih elemenata koji utječu na vidljivost i rangiranje vaše web stranice kao što su izgradnja visokokvalitetnih povratnih poveznica (backlinks) s drugih web stranica i povećanje prisutnosti vaše web stranice na društvenim mrežama. Obje vrste SEO-a ključne su za sveobuhvatnu SEO strategiju te ih je za postizanje najboljih rezultata potrebno provoditi u tandemu. Osim toga, tehnički SEO koji uključuje optimizaciju osnovne tehnologije i arhitekture web stranice, također je važan za to da tražilice mogu lako indeksirati i razumjeti sadržaj na vašoj web stranici.
Što je tehnički SEO?
Tehnički SEO obuhvaća širok raspon zadataka i najboljih praksi, uključujući i to da je web stranica pravilno strukturirana i organizirana, s jasnom hijerarhijom i dobro definiranom URL strukturom. Osim toga, tehnički SEO uključuje optimizaciju web stranice za indeksiranje tako da tražilice mogu lako pristupiti i razumjeti sadržaj na web stranici. To uključuje zadatke kao što su optimizacija brzine stranice, mobilni odziv i sigurnost. Usmjeravanjem svojih aktivnosti u smjeru tehničkog SEO-a možete postići bolju tehničku ispravnost vaše web stranice što će dovesti do toga da je tražilice mogu lako otkriti i indeksirati, a to je bitno za poboljšanje vidljivosti rezultata pretraživanja i privlačenja više organskog prometa.
Što je lokalni SEO?
Lokalni SEO je vrsta SEO aktivnosti usmjerena na promicanje online prisutnosti poduzeća u lokalnim rezultatima pretraživanja. To uključuje optimizaciju web stranice za određene geografske lokacije, omogućujući poduzećima da se pojave u relevantnim rezultatima pretraživanja za korisnike na njihovom području. Ključni elementi lokalnog SEO-a uključuju optimizaciju elemenata na stranici kao što su naslovne oznake web stranice i meta opisi za uključivanje lokalnih ključnih riječi i geografskih informacija. Lokalni SEO ključan je za poduzeća koja su orijentirana na klijente na određenom zemljopisnom području, a to su najčešće fizičke trgovine, restorani i različiti pružatelji usluga. Implementacijom učinkovitih lokalnih SEO strategija poduzeća mogu poboljšati svoju vidljivost u lokalnim rezultatima pretraživanja, privući relevantniji promet i potaknuti više konverzija. Više informacija o lokalnom SEO-u potražite na www.whitepress.com/hr/baza-znanja/1468/lokalni-seo-priblizite-se-klijentima-u-svojoj-okolici.