Rezultati istraživanja

S. Brod je poznat po tvrđavi, Ivani Brlić Mažuranić i rijeci Savi

Foto: Ivica Galović/PIXSEL
Slavonski Brod
Foto: Ivica Galović/PIXSEL
Mirko Duspara
Foto: Ivica Galović/PIXSEL
Mirko Duspara
Foto: Ivica Galović/PIXSEL
Mirko Duspara
Foto: Ivica Galović/PIXSEL
Mirko Duspara
Foto: Ivica Galović/PIXSEL
Mirko Duspara
28.01.2014.
u 07:30
Gradonačelnik Mirko Duspara i predstavnici Turističke zajednice Grada Slavonskog Broda na konferenciji za medije u Galeriji Ružić novinarima su prezentirali rezultate primarnih istraživanja o primjeni vizualnog identiteta grada.
Pogledaj originalni članak

Gradonačelnik Mirko Duspara i predstavnici Turističke zajednice Grada Slavonskog Broda na konferenciji za medije u Galeriji Ružić novinarima su prezentirali rezultate primarnih istraživanja o primjeni vizualnog identiteta grada, te najavili aktivnosti jače promidžbe na internetu u suradnji s Googleom i Privrednom bankom Zagreb.

Tijekom 2014. godine nastavit će s realizacijom projekta Brodske Retrofuturame, turističkog sadržaja koji je namijenjen mlađim organiziranim skupinama, djeci i učenicima. Anketa o vizualnom identitetu Grada Slavonskog Broda provedena je kako bi se utvrdilo po čemu je grad na Savi postao prepoznatljiv među turističkim djelatnicima, turistima i domaćim stanovništvom, a rezultate ankete prokomentirao je gradonačelnik Mirko Duspara.

"Cilj je bio provjeriti po čemu je grad Slavonski Brod poznat"

- Cilj je bio provjeriti koliko su svi oni upoznati s brendiranjem grada i po čemu je grad Slavonski Brod poznat. Određivanje vizualnog identiteta zacrtali smo i u našem planu strategije razvoja turizma do 2020. Prije tri godine donijeli smo odluku o brendiranju grada, izradi vizualnog identiteta i sloganu koji će biti prepoznatljiv među turistima i Brođanima. Taj posao smo povjerili Grafičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i raspisali nagradni natječaj među studentima. Od tridesetak izvrsnih radova izabrali smo najbolji. Ono s čim možemo biti vrlo zadovoljni u provedenoj anketi je to da su građani jako dobro informirani i znaju prepoznati novi logo. Slična situacija je i sa turističkim i ugostiteljskim djelatnicima. Ono s čime trenutno ne možemo biti zadovoljni je da turisti koji dođu u Slavonski Brod tek u 25 posto slučajeva znaju koji je logo, simbol i slogan karakterističan za naš grad.

Studenti su uložili dosta truda i ovo je uistinu lijepo vizualno rješenje. Kroz njega su pokazali da je to grad poznat po tvrđavi Brod, književnici Ivani Brlić Mažuranić i rijeci Savi. Potrebno je malo dobre volje svih brodskih tvrtki da koriste naš logo, da ga šaljemo u svijet, pa neka zaživi i bude brend našeg grada. Jednim dijelom možemo pripomoći u financiranju različitih memoranduma, vizit kartica, salveti, ugostiteljskog pribora i td. Korak dalje u tome je i suradnja  gradske Turističke zajednice, Privredne banke i internetskog servisa Google, jer biti na internetu je jedna od ključnih stvari svih oblika promocije, pa tako i Grada Slavonskog Broda. Privredna banka se kao članica gradske Turističke zajednice uključila zajedno s Googleom i oni će već početkom ožujka održati edukativnu radionicu i pomoći objasniti vlasnicima ugostiteljsko-turističkih tvrtki na koji način što jednostavnije i lakše izraditi web stranice i portale, kako bi se predstavili javnosti i izašli u svijet, kaže gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice grada Slavonskog Broda Mirko Duspara.

>>Hladnoća zaledila fontanu na Korzu

>>Političari poručili: Slavonski Brod neće biti grad slučaj

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.