Iz HŽ-a su izvijestili da je s pruge uklonjena lokomotiva kod Labina Dalmatinskog, a u 13.45 sati za promet je otvorena pruga Oštarije-Knin-Split.
Podsjetimo, jutros u 6.00 sati radnici HŽ Infrastrukture i tvrtke Tehnički servisiželjezničkih vozila d.o.o. na tračnice su osovili lokomotivu vlaka broj 523 koja je u četvrtak zbog odrona stijene iskliznula nedaleko od Labina Dalmatinskog na pruzi Oštarije-Knin-Split. Lokomotiva je potom odvučena u kolodvor Labin Dalmatinski te je započela hitna sanacija kolosijeka koja je završila oko 13.30 sati. Promet će teći maksimalnom brzinom od 20 km/h, a dionica pruge će zbog mogućih odrona i dalje će biti pod pojačanim nadzorom 24 sata na dan.
>>Počelo dizanje lokomotive, otvaranje pruge u noćnim satima
>>HŽ Infrastruktura: Pokrenute su sve aktivnosti predviđene u takvim situacijama
>>Lokomotiva zbog odrona iskočila iz tračnica. Sindikat optužuje HŽ
Upravo sam u dnevniku RTL-a slušao rukovoditelja sa HŽ koji izjavljuje da je pruga puštena u promet a na mjestu nesreće (odrona) postavili su čuvara odrona. Moš mislit kak će taj golim rukama zaustavit stjenu od 20 tona koja krene s brda. No nije ovo ni tako loša ideja ovog "bisera" iz HŽ-a. Moglo bi se zaposlit tisuće nezaposlenih da dežuraju uz pruge pa bi uz čuvare odrona mogli imati čuvare mostova, čuvare tunela, čuvare pružnih prelaza, čuvare.......