Nova Snaga na Tržištu

Sinergija za rast: ORKA Grupa osnažuje poziciju s poznatim brendovima na području hrane i pića

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Službeno predstavljanje Orka Grupe - skup vodećih društava u sektoru hrane
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Službeno predstavljanje Orka Grupe - skup vodećih društava u sektoru hrane
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Službeno predstavljanje Orka Grupe - skup vodećih društava u sektoru hrane
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Službeno predstavljanje Orka Grupe - skup vodećih društava u sektoru hrane
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Službeno predstavljanje Orka Grupe - skup vodećih društava u sektoru hrane
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Službeno predstavljanje Orka Grupe - skup vodećih društava u sektoru hrane
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Službeno predstavljanje Orka Grupe - skup vodećih društava u sektoru hrane
29.05.2024.
u 18:37
"ORKA Grupu pozicionirati i kao lidera tržišne transformacije te će biti prepoznati kao sinonim za kvalitetu, pouzdanost i inovaciju"
Pogledaj originalni članak

Dobro poznata društva Bosnić, Fisherija, Slavonica i LU-MA Ekskluziv povezali su se u ORKA Grupu kako bi zajednički osnažili tržišnu poziciju u sektoru hrane i pića. U svom okrilju imaju i poznate brendove Fisherija, the meat, Mesoprerada i Wine&Friends.

'ORKA Grupa zapošljava više od 200 ljudi s godišnjim prihodom od oko 40 milijuna eura i stalnim rastom. Sinergija društava će omogućiti daljnji snažniji rast svih naših brendova, smanjenje troškova poslovanja i iskorak na nova tržišta', rekao je predsjednik Uprave Orka Grupe Marko Burazin na predstavljanju održanom u vinoteci i wine baru Wine&Friends, jednom od poznatih brendova Grupe.

Jedan od osnivača ORKA Grupe i član Uprave, Ivan Bosnić istaknuo je ambicije: 'ORKA Grupu pozicionirati i kao lidera tržišne transformacije te će biti prepoznati kao sinonim za kvalitetu, pouzdanost i inovaciju.' Dodao je da Grupa ostvaruje 70% prihoda kroz veleprodaju, a 30% kroz više od 20 vlastitih maloprodajnih lokacija.

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Službeno predstavljanje Orka Grupe - skup vodećih društava u sektoru hrane

 

'Strategija ORKA Grupe je pružiti kvalitetu i vrijednost za novac, podizati iskustvo kupnje na novu razinu i pomagati partnerima optimizirati poslovanje. Uz širok asortiman proizvoda Grupa nudi kvalitetu, količinu i kontinuitet te kao takva je pouzdan partner.', pojasnila je Ana Matijević, prokuristica.

'ORKA Grupa je dovoljno velika da bude ozbiljan partner, a s druge strane fleksibilna i brzo prilagodljiva zahtjevima kupaca. Kroz kontinuirane inovacije i ulaganja u infrastrukturu, osiguravamo visoku učinkovitost i optimizaciju logističkih procesa', objasnio je Branimir Brzić, član Uprave. ORKA Grupa nudi raznolik asortiman proizvoda koji uključuje meso, ribu, vina, mliječne proizvode.

ORKA Grupa nastoji izgraditi još jača i stabilnija partnerstva s postojećim i potencijalnim partnerima koji su spremni na ostvarenje zajedničkih ciljeva. Na druženju u Wine&Friends je predstavljen i ambasador Grupe, chef Deni Srdoč s dvije Michelinove zvjezdice u dva restorana, koji je za ovu prigodu pripremio četiri slijeda jela koristeći asortiman hrane ORKA Grupe, a posluživala su se vina strateških partnera Grupe.

VEZANI ČLANCI: 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.