Kakva reklama!

Oko 300 milijuna Kineza pogledalo emisiju o Hrvatskoj, evo tko ih je sve oduševio!

Foto: Screenshoot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshoot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshoot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshoot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshoot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshoot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
Foto: Screenshot
Emisija o Hrvatskoj na kineskoj televiziji
03.01.2018.
u 10:15
Kineski mediji navode da taj show uvelike utječe na javno mnijenje, pogotovo gdje će Kinezi putovati
Pogledaj originalni članak

Na kineskom Hunan TV-u nedavno je emitirana emisija o Hrvatskoj koju je, kako se procjenjuje, pogledalo 300 milijuna ljudi čime je hrvatski turizam dobio veliku reklamu. 

Sredinom listopada u Hrvatskoj je bila velika ekspedicija novinara, kineskih poznatih osoba, glumaca, producenata i drugog osoblja jednog od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih emisija 'Day Day Up'. 

Kineski mediji navode da taj show uvelike utječe na javno mnijenje, pogotovo gdje će Kinezi putovati, piše Slobodna Dalmacija

 

Kineska ekipa snimala je u Zagrebu i Dubrovniku te su kušali mnoge hrvatske specijalitete, a Hrvatsku su predstavljali, između ostalih, Ana Rucner, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, Folklorni ansambl 'Linđo'...

Redatelj Linfeng Hu rekao je da je ta emisija, jedna od najgledanijih s oko 300 milijuna gledatelja te da u njoj spajaju kulturu i turizam. Hu je u svojoj emisiji obavezno htio ugostiti trenera Miroslava Ćiru Blaževića. 'Vodio sam pet reprezentacija i kada me pitaju gdje mi je bilo najljepše ja odmah kažem – u Kini', rekao je Ćiro i 'zaradio' snažan pljesak voditelja i glumaca. 

U emisiji, koja je trajala sat i 40 minuta, nastupila je Jelena Rozga u uskoj crnoj haljinici, dok je Lana Jurčević otpjevala 'Ludo ljeto'. 

Pogledajte i galeriju: Ovo je novi hrvatski turistički spot

Foto: Youtube Screenshot
Foto: Screenshot
HTZ
Foto: Screenshot
HTZ
Foto: Ministarstvo turizma
HTZ
Foto: Ministarstvo turizma
HTZ
Foto: Ministarstvo turizma
Barbara Mesić
Foto: Youtube Screenshot

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

IV
ivan3
16:40 03.01.2018.

Klempo-Odgovori mi sta bi tebi najvise odgovaralo,mozda da oni uopce ne dodju,a da ti posalju za troskove sto bi potrosili.Sjedi lijencino jedinica ko kolac.

RE
Really
17:33 03.01.2018.

Pevaljka Rozga nek i ostane tamo

DU
Deleted user
10:36 03.01.2018.

Evo... dolaze... turisti... iz kine... pit će i hrvatsku vodu... i zrak ćemo im podati... bit će biznisa... i to velikog... blago nama...