Ponovno pokušaji prijevare građana

Upozoravaju iz HZZO-a: 'Ne nasjedajte, naši djelatnici ne traže novčani polog i pin bankovnih kartica!'

Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Upozoravaju iz HZZO-a: 'Ne nasjedajte, naši djelatnici ne traže novčani polog i pin bankovnih kartica!'
21.02.2024.
u 13:35
Djelatnici HZZO-a ne bave se prodajom, niti preporukom bilo kakvih proizvoda te pozivaju građane da sve pokušaj prijevare prijave policiji.
Pogledaj originalni članak

Iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) upozoravaju u srijedu kako se ovih dana opet ponavljaju pokušaji prijevare građana, posebice umirovljenika, kojima se telefonski nude različiti proizvodi u ime HZZO-a. Jedna je osiguranica prijavila da ju je sa skrivenog broja na telefon nazvala nepoznata osoba, predstavljajući se kao djelatnik HZZO-a te joj je pokušala prodati 'pojas za kralježnicu', inzistirajući da ga primi na kućnu adresu kao paket "poklon EU, uz plaćanje određene poštarine“.

HZZO je u više navrata upozoravao građane da ne nasjedaju na pokušaje prijevare različitih trgovaca i akvizitera koji se lažno predstavljaju kao djelatnici HZZO-a nudeći pri tome medicinska pomagala, usluge masaže, pretrage, skupe aparate i preparate telefonski ili na kućnim adresama građana.

U proteklih nekoliko godina, kažu,  više puta su zaprimili dojave građana o prevarantima koji zloupotrebljavaju ime HZZO-a, čak tražeći novčani polog i pin bankovnih kartica. Napominjemo da HZZO obavlja poslove koji se tiču ostvarivanja prava na obvezno zdravstveno osiguranje i to isključivo na lokacijama ispostava i područnih ureda, a ne na kućnim adresama.  Djelatnici HZZO-a ne bave se prodajom, niti preporukom bilo kakvih proizvoda, navode u priopćenju te pozivaju građane da sve pokušaj prijevare prijave policiji.

VEZANI ČLANCI: 

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.