Kao prva novinska kuća koja je pokrenula svoj portal, Večernji list nastavlja biti pokretač novih trendova i jedan od najvećih proizvođača originalnog sadržaja u Hrvatskoj, što potvrđuje i kontinuirani rast brojki na webu iz mjeseca u mjesec.
Srpanj zaključujemo novim obaranjima rekorda čitanosti portala, a prema podacima službene metrike posjećenosti web-stranica u Hrvatskoj (Gemius Rating), portal vecernji.hr posjetilo je više od 1,7 milijuna jedinstvenih korisnika iz Hrvatske (1,700.639), čime je srušen rekord iz svibnja kada je portal posjetilo 1,692.989 korisnika. Vecernji.hr tako je treći najčitaniji portal u državi.
– Još jednom se pokazalo da se itekako isplati ulagati u originalan i kvalitetan sadržaj koji Večernji danas proizvodi za nekoliko platformi. Prije nešto više od mjesec dana obilježili smo 60 godina od pokretanja Večernjeg lista i stoga nas posebno veseli ovaj rezultat koji pokazuje da je Večernjak još uvijek u najboljoj formi i da osvaja i najmlađe generacije. Hvala svim čitateljima što nam poklanjaju iz dana u dan toliko povjerenje! – poručio je Dražen Klarić, glavni urednik Večernjeg lista.
Vecernji.hr u proteklom mjesecu imao je 88,279.500 pregleda stranica i čitatelji su ostvarili na stranici zadržavanje od 190 godina i 91 dana. U tim segmentima također je zabilježen kontinuirani rast.
– Ovo je još samo jedan u nizu naših ostvarenih rekorda koji pokazuje da već godinama idemo u pravom smjeru te da svakom čitatelju, na kojoj god se platformi nalazio, znamo ponuditi najbolji, najaktualniji i najrelevantniji sadržaj. Činjenica da je rekord pao u srpnju najbolje pokazuje da nikad ne spavamo i uvijek radimo na maksimumu radi zadovoljstva naših čitatelja zbog kojih i jesmo tu – naglasio je Dario Markas, glavni urednik portala Večernjeg lista.
Dodajmo i kako su u srpnju čak 991.742 korisnika posjetila portal poslovni.hr. Time je oboren rekord iz lipnja kada su portal posjetila fantastična 952.942 jedinstvena korisnika.
Ovim rezultatom i devetom pozicijom na Gemiusu Poslovni dnevnik još je više učvrstio svoju poziciju broja 1 u segmentu „business“ na hrvatskom tržištu te došao na korak do milijun jedinstvenih korisnika mjesečno.
Valja napomenuti i kako najjača medijska kuća u Hrvatskoj Styria nastavlja rušiti rekorde iz mjeseca u mjesec. Na prvih 10 mjesta najposjećenijih portala u Hrvatskoj opet su se našla čak četiri iz Styrijine grupacije (Poslovni dnevnik, Večernji list, 24sata i Njuškalo).
Rado čitamo u Beogradu.