Više od 1,5 milijuna jedinstvenih korisnika u prosincu 2018. godine posjetilo je Vecernji.hr, web-portal najrelevantnijih hrvatskih dnevnih novina, pokrenut prije točno dvadeset godina.
Tako je vijesti, članke, analize i kolumne na našem portalu u prosincu čitalo 56 posto ukupne online populacije u državi, a tim je rezultatom portal vecernji.hr završio 2018. godinu s rekordnom čitanošću i zakoračio u ovu godinu, prema podacima službene metrike posjećenosti web-stranica u Hrvatskoj (Gemius Rating), kao drugi najčitaniji portal u državi.
– Ovi rezultati Večernjeg lista nisu slučajni, oni su ogledalo rada svih u redakciji. Večernji list kao najveći hrvatski medijski brend nastavit će razvijati sve svoje platforme, no u srži svih planova i dalje ostaje proizvodnja visokokvalitetnog, vjerodostojnog i analitičkog sadržaja – poručio je tako glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić naglašavajući pritom kako su odlični rezultati posjećenosti portala izuzetan početak godine u kojoj Večernji list obilježava šezdesetu obljetnicu svog kontinuiranog izlaženja.
Osim tog uspjeha, Večernji list početkom prošle godine pustio je u rad i moderni TV studio, što je omogućilo stvaranje vlastitog videosadržaja. Proizvodnja je kontinuirano rasla cijelu godinu pa smo i u tom segmentu u prosincu ostvarili rekordan rezultat s više od 1,600.000 pregleda samo u vlastitom playeru, što nas je i u proizvodnji videa svrstalo među medijske lidere u Hrvatskoj.
No sve to ne bi bilo moguće bez vas, naših čitatelja koji svakodnevno pratite naš rad, poručuju tako Večernjakovci koristeći priliku da zahvale onima koji ih čitaju, prate i komentiraju. Uspjeha doduše nema ni bez Darija Markasa, glavnog urednika portala Vecernji.hr i cijele web-redakcije.
– Sretni smo jer smo još jednom dokazali da se fokusiranost i veliki rad i trud isplate. Iza ovog velikog uspjeha stoji timski rad cijelog Večernjeg lista i ovaj rezultat će nam biti poticaj da nastavimo raditi još bolje i kvalitetnije na zadovoljstvo naših čitatelja. Potrebe i mišljenja naših čitatelja uvijek su nam bili najvažniji i to nas stalno vodi naprijed –osvrnuvši se na rezultate poručio je Dario Markas, glavni urednik portala Večernjeg lista.
Kako je naglasio Markas, vecernji.hr je u prosincu narastao na rekordnih 1,543.689 jedinstvenih posjetitelja, ima 82,329.336 pregleda stranica i čitatelji su ostvarili na stranici zadržavanje od 184 godine i 156 dana. Zato, poručuju uglas urednici Markas i Klarić - velika hvala svim čitateljima Vecernji.hr.
Statistika tu ne staje - štoviše svjedoči činjenici da su naši čitatelji videosadržaje koje smo sami proizveli, uključujući emisijske sadržaje i javljanja uživo, ukupno gledali 103,075.406 sekundi, odnosno 28.632 sata, ili izračunano u danima - 1.193 dana, dok je 20. prosinac zabilježen kao dan s najviše pregleda videa - 116.086 pregleda.
– Svakodnevno se trudimo biti što bolji, inovativniji i zanimljiviji jer tu smo zbog svojih čitatelja. Korisničko iskustvo i zadovoljstvo čitatelja su nam na prvom mjestu i stoga nastavljamo s predanim radom jer naš čitatelj zaslužuje maksimalnu kvalitetu, kaže Danijel Bubanović, voditelj digitalnog poslovanja.
Takvi rezultati čine nas još ponosnijima kada se prisjetimo početaka pokretanja internetskog izdanja koji smo čitateljima omogućili deset godina nakon što je servis World Wide Web pokrenut u Švicarskoj.
Tada je naime u prvih sedamdeset dana stranicu posjetilo 200.000 čitatelja što je u i to rano doba interneta na domaćoj sceni bio izuzetan rezultat. U početku je internetsko izdanje sadržavalo samo izbor priča koje su se objavljivale u tiskanom izdanju Večernjaka. Već 2000. godine večernji.hr počeo je objavljivati sadržaje samostalno, a u listopadu 2001. godine, kada je Amerika napala Afganistan nakon terorističkog napada na SAD, prvi put smo uveli specijalizirane dnevne vijesti.
Osim spomenutih dobrih rezultata, Večernjak se može pohvaliti i izvrsnim rezultatima ostvarenim krajem prošle godine na društvenim mrežama - Facebooku, Twitteru, YouTubeu te Instagramu koji smo pokrenuli u prosincu.
– Bilježimo izvrsne rezultate na društvenim mrežama, jer dajemo čitateljima sadržaj koji ih interesira, sadržaj koji u njima pobuđuje emocije. Uveli smo promjene koje su pokazale vrhunski rast čitanosti i broj pratitelja na Facebook stranici te početak stvaranja publike na Instagramu. Naši čitatelji na društvenim mrežama su zahtjevna publika, ali kad im date ono što žele i vole, postaju najzahvalnija publika – pojasnila je tako Barbara Toma, voditeljica community tima Večernjeg lista.
Kako je naglasila, promjena koja je na društvenim mrežama najviše oduševila čitatelje je raznolikost sadržaja, od životnih sudbina koje su istovremeno najčitanije i na portalu, do objava tekstova iz showbizz svijeta, lifestylea i sporta.
– Jedna od najznačajnijih promjena koje smo primijenili u kontekstu društvenih mreža jest činjenica da smo čitateljima koji nas prate na društvenim mrežama smanjili sadržaje koji se odnose na klasične političke teme, a istovremeno im ponudili i približili političke komentare i analize Večernjakovih novinara koji im omogućuju shvaćanje i razumijevanje političkog konteksta – kazala je Barbara Toma.
Večernji list prepoznao je društvene mreže kao izuzetan kanal aktivne publike kojoj je između ostalog ponudio sadržaj uživo i u realnom vremenu trudeći se zadovoljiti sve potrebe naših čitatelja. Tako smo uživo na društvenim mrežama pratili brojne konferencije za medije, izjave političara, sportaša, glumaca i pjevača.
neoliberalno živo blato