Završeno 4. izdanje Coca-Coline podrške mladima

Više od 1.000 mladih uspješno završilo obrazovni program u sklopu Coca-Coline podrške mladima

Foto: PR
Više od 1.000 mladih uspješno završilo obrazovni program u sklopu Coca-Coline podrške mladima
23.12.2021.
u 13:52
Uz navedene tečajeve održano je i osam webinara na kojima su gostovali istaknuti pojedinci, poput Luke Abrusa iz agencije Five i Nikole Stolnika iz Good Game Globala koji su s polaznicima podijelili priče o svojim poslovnim putevima.
Pogledaj originalni članak

U ponedjeljak, 20. prosinca webinarom o prezentacijskim vještinama službeno je završeno ovogodišnje izdanje Coca-Coline podrške mladima, čiji je cilj doprinijeti u smanjenju nezaposlenosti mladih u Hrvatskoj, navodi se u priopćenju.

Ovogodišnji je projekt po prvi puta proveden u digitalnom obliku u suradnji s Hrvatskim uredom za kreativnost i inovacije, a uključio je dva tečaja i osam webinara o životnim i poslovnim vještinama, na kojima je potpuno besplatno sudjelovalo više od tisuću mladih

„Iako je stopa nezaposlenosti u opadanju, u Hrvatskoj je još uvijek svaka peta osoba mlađa od 25 godina nezaposlena, i zato Coca-Cola HBC Hrvatska nastoji osnažiti mlade kako bi bili što konkurentniji na tržištu rada. U sklopu Coca-Coline podrške mladima polaznici mogu unaprijediti sposobnosti koje nisu toliko zastupljene u formalnom obrazovanju, a u poslovnom svijetu su prijeko potrebne, poput komunikacijskih vještina ili upravljanja projektima, te mogu poboljšati svoje pregovaračke i prodajne vještine. U četiri izdanja projekta obučeno je više od 3.500 mladih, a mnogi od njih su vrlo brzo pronašli željeni posao ili započeli vlastiti, što nas čini osobito ponosnima“, istaknula je Tihana Tea Mušica, stručna suradnica za održivo poslovanje i odnose sa zajednicom Coca-Cole HBC Adria. 

Na tečaju Ja i drugi polaznici su mogli učiti o osobnom razvoju i postavljanju osobnih ciljeva, važnosti umrežavanja, ali i kako napisati životopis i motivacijsko pismo te se pripremiti za razgovor za posao. Tečaj Ja i posao bio je posvećen poslovnim vještinama, poput upravljanja projektima i kreativnosti, te komunikacijskim vještinama, a pružio je i važne savjete svima onima koji žele pokrenuti vlastiti posao. 

Uz navedene tečajeve održano je i osam webinara na kojima su gostovali istaknuti pojedinci, poput Luke Abrusa iz agencije Five i Nikole Stolnika iz Good Game Globala koji su s polaznicima podijelili priče o svojim poslovnim putevima. Sudionici webinara mogli su naučiti više i o projektnom menadžmentu od Ariane Vele, jedne od vodećih hrvatskih konzultantica za EU fondove te unaprijediti svoj životopis uz pomoć Martine Raškaj, konzultantice za CV i LinkedIn. 

Uz Teu Zavacki , vlasnicu akademije #radimposvom, mladi su učili o  tome kako premostiti jaz od trenutka kada primimo diplomu u ruke do željenog posla, a komunikacijska stručnjakinja Iva Bolta pojasnila je kako kreirati digitalnu kampanju. Održan je i okrugli stol s poduzetnicima Filipom Hercigom, Goranom Vrabecom i Mirkom Logožarom koji su odgovarali na pitanja polaznika o usponima i padovima na svom poduzetničkom putu. 

Iako je webinarom o prezentacijskim vještinama pod vodstvom fonetičarke Tene Žganec formalno završena ovogodišnja sezona Coca-Coline podrške mladima, svi koji to žele, mogu se još uvijek pridružiti digitalnim tečajevima na platformi Leap Academyja i tako si osigurati bolju poziciju na tržištu rada, navodi se u priopćenju.

ODRASLI UZ NJU

Generacija Merkel u potrazi za sigurnošću: Mladi Nijemci su zabrinuti zbog onog što će doći

Za vrijeme “merkelizma”, odnosno 16-godišnjeg mandata kancelarke Angele Merkel, Austrija je promijenila čak deset kancelara, Grčka osam premijera, Italija sedam, Velika Britanija i Hrvatska po pet premijera te Francuska četiri predsjednika države. U Njemačkoj je za to vrijeme stasala cijela jedna generacija koja je odgojena na društvenim i političkim standardima koje je uspostavila Mutti Merkel. Što oni žele i kakvu društvo sanjaju?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.