INTERVJU

'Vrijeme foodporna s Instagrama je prošlost, evo kako Hrvatska mora brendirati svoju gastronomiju'

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
'Vrijeme foodporna s Instagrama je prošlost, evo kako Hrvatska mora brendirati svoju gastronomiju'
24.12.2021.
u 16:26
"Do prije desetak godina znala sam reći kako se u Americi može dobro jesti u restoranima, a prilično loše po obiteljskim domovima, u Italiji se dobro jede i u restoranima i kod prijatelja, a u Hrvatskoj se loše jelo po restoranima, a odlično u obiteljima. Radeći za Coolinariku, virtualno sam upoznala mnoštvo sjajnih neprofesionalnih kuhara i kuharica, slastičara, majstora roštilja, izuzetnih majstora u pripremi ribe, razvlačenju kora, ukrašavanju sitnih kolača. Uostalom, naše podneblje nudi vrlo bogat izbor namirnica, hrvatski chefovi se školuju po cijelom svijetu, nema razloga da ne razvijemo bogatu i kvalitetnu restoransku ponudu", kaže Tamara Jadrejčić u razgovoru za Večernji list.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Ključne riječi


Komentari 1

Avatar Tombstone
Tombstone
16:49 24.12.2021.

Ne znam od kud joj podatak da se u Americi dobro jede po restoranima a lose u kucama ali apsolutno nije tocan.