ne žele raditi prekovremeno

Zbog bojkota strojovođa umjesto vlakova za Split voze autobusi

Foto: ilustracija
Zbog bojkota strojovođa umjesto vlakova za Split voze autobusi
20.03.2015.
u 13:03
Navodi Sindikata strojovođa Hrvatske o tome da je u HŽ PP-u zaposlen nedostatan broj strojnog osoblja nije točna jer je činjenica da su od 1. svibnja 2014. do danas HŽ PP napustila tek trojica strojovođa, a cijelo to vrijeme dnevno vozi više od 700 vlakova, kažu u HŽ Putničkom prijevozu
Pogledaj originalni članak

Hrvatske željeznice priopćile su kako ne ukidaju promet na relaciji Zagreb - Split - Zagreb već da zadnja tri tjedna na toj relaciji voze autobusi umjesto vlakova zbog toga što je strojno osoblje počelo odbijati pozive poslodavca i potpisivati izjave kojima odbija prekovremeni rad, što uz korištenje bolovanja dovodi do manjka strojnog osoblja.

– Nakon predstavljanja nacrta novog Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji predstavnicima reprezentativnih sindikata, Sindikat strojovođa Hrvatske istaknuo je kako ne pristaje na daljnje racionalizacije poslovanja u vidu smanjenja broja radnika, a njegovi članovi u posljednja tri tjedna odbijaju prekovremeni rad. Navodi Sindikata strojovođa Hrvatske o tome da je u HŽ PP-u zaposlen nedostatan broj strojnog osoblja nije točna jer je činjenica da su od 1. svibnja 2014. do danas HŽ PP napustila tek trojica strojovođa, a cijelo to vrijeme dnevno vozi više od 700 vlakova. U HŽ PP-u zaposleno je 627 strojnog osoblja, a sporazumnim je prekidom Ugovora o radu uz isplatu poticajne otpremnine u maksimalnom iznosu od 200.000 kuna u 2013. iz HŽ PP-a zbrinuto 49 strojnog osoblja, a u 2014. 68 strojnog osoblja – priopćio je HŽ Putnički prijevoz.

Kažu kako se prekovremeni rad strojnog osoblja isplaćuje. Prosječno je u siječnju 2015. iznosio 3 sata, a u 2014. prosječno su mjesečno isplaćena 2,5 sata prekovremenog rada.

– Prosječna primanja strojnog osoblja (oko 7600 kn u neto iznosu) veća su od prosječne plaće u RH za oko 33%, a redovito im se isplaćuje materijalni dodatak za prijeđene kilometre (oko 600 kn u neto iznosu). Uz to strojno osoblje ostvaruje i beneficirani radni staž kojim se svakih 12 mjeseci rada uvećava za 6 mjeseci – kažu u HŽ Putničkom prijevozu.

Navode kako su od 5. do 19. ožujka zbog nedostatka strojnog osoblja umjesto 82 vlaka (oko 1 posto) vozila 94 autobusa dok je od 7. do 19. ožujka otkazano 30 vlakova (oko 0,4 posto).

>> HŽ ukida sve vlakove za Dalmaciju jer ih nema tko voziti

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

OB
ObrenM
13:20 20.03.2015.

Sto se sve jos treba dogoditi u pomorstvu i prometu,da jedan totalni neznalica kao Doncic-da ili dobije ostavku.

OB
ObrenM
13:20 20.03.2015.

Sto se sve jos treba dogoditi u pomorstvu i prometu,da jedan totalni neznalica kao Doncic-da ili dobije ostavku.

OB
ObrenM
13:20 20.03.2015.

Sto se sve jos treba dogoditi u pomorstvu i prometu,da jedan totalni neznalica kao Doncic-da ili dobije ostavku.