kvartovksa tribina

'Dobili smo zahtjev da proširimo Preradovićevu, ali policija ne da'

Foto: Grgur Žućko/PIXSELL
'Dobili smo zahtjev da proširimo Preradovićevu, ali policija ne da'
29.11.2013.
u 17:00
Rekonstrukcija Preradovićeve ulice počet će čim Vodoopskrba i odvodnja zamijeni instalacije
Pogledaj originalni članak

Kolnik u Preradovićevoj ulici u užasnom je stanju. Sav je promet iz Tesline preusmjeren u tu ulicu. Svakodnevno se stvaraju čepovi i gužve. Zašto je promet uopće preusmjeravan?

Dinko Bilić: Rekonstrukcija Preradovićeve bila je u planu ove godine, ali Vodoopskrba i odvodnja nije obavila radove koje je bila dužna obaviti, da se dva puta ne kopa ulica. Rade se usklađenja sa Zagrebačkim holdingom, pa će se to napraviti čim Vodoopskrba prođe s vodovodom odnosno zamijeni instalacije. Potom odmah započinjemo rekonstrukciju. Promet smo preusmjerili na zelene valove, a tako pokušavamo vozila i naše građane prisiliti da za kretanje istok – zapad koriste alternativne pravce.

Od Ureda za hitne intervencije dobili smo zahtjev da Preradovićevu proširimo u donjem dijelu, na tri traka, od Berislavićeve prema jugu, no prometna policija nije nam dala suglasnost za to. S njom pregovaramo kako bismo riješili problem, no veći je problem na križanju Draškovićeve i zelenog vala.

Što se tiče fasada, što građani moraju učiniti da bi dobili certifikat energetske učinkovitosti?

Marijan Maras: Pitanje dobivanja energetskog certifikata nije u nadležnosti grada. Naime, Ministarstvo graditeljstva, sukladno svom pravilniku, donijelo je odluku o energetskom certificiranju zgrada. Certifikat moraju imati oni koji prodaju svoju stambenu jedinicu ili je iznajmljuju, a da je površina veća od 50 m2. Grad Zagreb kao javna uprava obvezan je da sve to mora napraviti, čak i sve ono preko 500 kvadrata do 2016. godine. To je otprilike do 1000 objekata u vlasništvu grada. Energetski certifikat u krajnjoj je liniji koristan jer je na neki način iskaznica vaše zgrade.

Ministarstvo graditeljstva zajedno s Fondom za zaštitu objekata uz pomoć upravitelja objekata uskoro će započeti program participiranja u sufinanciranju tzv. energetske obnove objekata, u koji su uključene i fasade.

Kada će se početi odvoziti glomazni otpad? Što je s novcem koji su građani uplatili za odvoz otpada?

Dinko Sinčić: Zakon je promijenjen i glomazni otpad ne smije se odlagati na javne površine, a koliko znam za područje gradske četvrti taj je odvoz napravljen. No problem je nastao kada su građani, unatoč tome što su obaviješteni, na kućnu adresu otpad i dalje odlagali. Čistoća takav otpad ne smije odlagati na Jakuševac, prema rješenju Ministarstva zaštite okoliša. Kako bi se riješio otpad koji je već odložen u tijeku je objava javnog natječaja za poduzeća koja mogu na neki način riješiti glomazni otpad, a pregovaramo i s gradovima u okolici kako bi takav otpad prihvatili u svoja reciklažna dvorišta. Bilo je govora da će jedan dio prihvatiti Velika Gorica, ali su se ljudi nakon prvih kamiona pobunili. Čistoća je vratila novac koji su građani uplatili za odvoz.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

EI
eightball
19:11 29.11.2013.

Ma kako ih samo nije sram uopce izac sa takvim objasnjenjem?Prosirivat ce Preradovicevu,uklanjat nogostup tamo,izvodit majmunarije za hrpu novca,a sve kako bi ne bi jednostavno otvorili tih 150m Tesline kako je to oduvijek bilo,jer onda bi morali maknuti i terase ciji su vlasnoci izgleda dobro nekoga podmazali kako bi progurao zatvaranje Tesline

EI
eightball
19:05 29.11.2013.

Mda,svidja mi se odgovor zasto su zatvorili Teslinu,kako bi natjerali gradjane da koriste alternativne pravce.Naravno da nitko nije ni pomislio da su preusmjerili Teslinu kako bi onih nekoliko terasa u Teslinoj nesmetano radilo,bez obzira koliko ostali porezni obveznici grada Zagreba putovali kucama umorni nakon posla... Nema veze,bitno da se debelim guskama vrat maze

EI
eightball
19:17 29.11.2013.

Preopterecenost krizanja Draskoviceve i zelenog vala,a isto tako i u Boskoviceve i Draskoviceve,za koje "ured za hitne intervencije"takodjer je takodjer trazi rjesenje je isto tako direktna posljedica zatvaranja Tesline jer veci dio vozila na ta raskrsca u smjeru sjevera ne bi ni stizao buduci da bi kao i prije stanovnici sj.djela grada koristili Teslinu pa Djordjicevu.