Zbog puknuća magistralnog cjevovoda stanovnici novozagrebačkih naselja i jutros imaju teškoća s opskrbom vodom.
Iz Holdinga pak tvrde kako nema prekida u isporuci.
- Novozagrebačka naselja u kojima jučer, zbog puknuća magistralnog cjevovoda nije bilo vode, priključena su na vodoopskrbnu mrežu te u ovim trenucima nema prekida u isporuci. Zbog tehničkih su razloga moguća ograničenja u distribuciji, koja se u nekim domaćinstvima mogu odraziti slabijim tlakom, no trenutno nemamo dojava o ozbiljnijim poteškoćama. Potrošači su tijekom radova na vodoopskrbni sustav priključivani postupno, sukladno pravilima struke i kapacitetima infrastrukture kojom se opskrbljuje razgranato područje, velik broj korisnika i visoke stambene zgrade - priopćili su iz Holdinga te dodali:
- U slučaju eventualnih daljnjih poteškoća u opskrbi, do kojih može dolaziti tijekom i nakon sanacije puknuća, korisnike molimo da takve - izolirane slučajeve, dojave na broj Pozivnog centra 072 500 400. Iako je sanirana glavnina problema, cisterne su iz preventivnih razloga i danas u pripravnosti te će u slučaju nestabilnosti sustava biti odmah upućene na teren. Na suradnji, strpljenju i razumijevanju još jedanput zahvaljujemo svim stanovnicima dijelova Sopota, Dugava, Travnog, Sloboštine, Središća, Zapruđa, Utrina i Jakuševca.
No, nama se stanovnici Novog Zagreba i dalje javljaju s pritužbama.
– Jako sam ljutita još od jučer. Ispada da nam svi lažu. Živim u Središću, u ulici Savezne Republike Njemačke. Od jučer u 6.45 sati bez vode sam. Stigla je nakratko u 20.05 sati tek toliko da pustim vodu u toalet. Nisam uspjela ni dva tanjura oprati. Danas opet nema ni kapi vode. I pričaju o nekim fantomskim cisternama – poručila je Ljiljana iz Središća čije je navode potvrdio i Tomislav iz istog naselja.
Ivo iz Travnog kratko je kazao:
– Voda još nije stigla.
Diana iz Utrine zbog teškoća s vodom nije otišla na posao.
– Voljela bih da Vodoopskrba iznese koliko je cisterni izišlo na teren. Zamislite da je rat ili potres. Totalni kaos u organizaciji sanacije štete, a predobro organizirana propagandna mašinerija puna je dezinformacije kako je sve u najboljem redu, a nije – kazala je.
Ariana iz Dugava požalila se kako je jutros kontaktirala Holdingov Pozivni centar te da joj djelatnica nije kazala niti jednu korisnu informaciju.
- Kazla je kako ne zna kada ćemo dobiti vodu, a na pitanje gdje se nalaze cisterne jer ih u kvartu nema, ostala je zbunjena. Potom je kazala kako će provjeriti te nakon nekoliko trenutaka dodala da ne zna točnu lokaciju cisterne s pitkom vodom. Meni to sugerira dani da cisterne nisu niti poslane. Ukratko, ne ljuti me što nema vode, ne ljuti me kvar, već sama činjenica da se do nikakvih
informacija, a živimo u 21. stoljeću, ne može doći.
Sve informacije, videe i fotografije o stanju u vašem naselju možete nam poslati na mail javi@vecernji.net
A svaki put kad su poskupljivali vodu, kao jedan od razloga navodili su ''povećana ulaganja u obnovu vodovodne mreže''. Eto, baš su ovaj dio zaboravili promijeniti.