Zbog puknuća magistralnog cjevovoda jutros su bez vode ostali potrošači u dijelovima novozagrebačkih naselja. Kako nam javljaju čitatelji voda se polako vraća, iako kako javlja Holding još postoje poteškoće do
"Domaćinstva u novozagrebačkim naseljima postupno se priključuju na vodoopskrbni sustav! Poteškoća u opskrbi još uvijek ima pa za razumijevanje molimo sugrađane iz dijelova Sopota, Dugava, Travnog, Sloboštine, Središća, Zapruđa, Utrina i Jakuševca", javili su iz Zagrebačkog Holdinga u 20:34 sati.
.Podsjećaju da je jutros došlo do puknuća magistralnog cjevovoda kojim se opskrbljuju brojna domaćinstva, od kojih su mnoga na višim katovima stambenih zgrada, zbog čega je ponegdje potrebno nešto više vremena do potpune normalizacije. Tim naseljima kruže cisterne s pitkom vodom. Do uspostave redovne isporuke u svim naseljima - može se kontaktirati Pozivni centar na broj 072 500 400 koji će u suradnji s djelatnicima Vodoopskrbe usmjeravati cisterne na terenu prema prioritetima.
"U 18.50 u Sopotu vode još nema, cijeli dan tražim i u svom i u susjednim kvartovima, ali cisternu nisam vidjela", napisala je čitateljica. "Travno, punih 12 sati nema vode!!", napisao je čitatelj.
Građani oko 16 sati javljali da još nema vode
"Nemoguće je locirati navodne cisterne s pitkom vodom u Novom Zagrebu. Ako zovete 112 reći će vam da nazovete Holding, ako nazovete Holding automatska će vam sekretarica davati beskrajna prespajanja koja se naplaćuju i na kraju će vas iskopčati!", napisao je jedan od čitatelja.
"Dok sam išao na faks, cijelim potezom od Jakuševca, Dunava, Travna i Utrina nisam vidio jednu jedinu cisternu. Da su to rijetko naseljena područja to ne bi bilo ništa čudno, ali u svakoj od tih zgrada žive stotine, ako ne i tisuće ljudi pa je za očekivati da bi ipak trebalo biti moguće vidjeti jednu cisternu", javlja drugi čitatelj.
Holding poziva građane za razumijevanje
Iz Zagrebačkog Holdinga u 15,39 oglasili su se priopćenjem:
"Domaćinstva u novozagrebačkim naseljima postupno se priključuju na vodoopskrbni sustav! Poteškoća u opskrbi još uvijek ima pa za razumijevanje molimo sugrađane iz dijelova Sopota, Dugava, Travnog, Sloboštine, Središća, Zapruđa, Utrine i Jakuševca".
Podsjećaju da je jutros došlo do puknuća magistralnog cjevovoda kojim se opskrbljuju brojna domaćinstva, odnosno veliko područje te visoke zgrade, zbog čega je ponegdje potrebno nešto više vremena do potpune normalizacije. Tim naseljima kruže cisterne s pitkom vodom. Do uspostave redovne isporuke u svim naseljima - može se kontaktirati Pozivni centar na broj 072 500 400 koji će u suradnji s djelatnicima Vodoopskrbe usmjeravati cisterne na terenu prema prioritetima.
Potrošači u ulici Kameniti stol u Remetama opskrbljuju se pitkom vodom autocisternama, zbog radova na vodoopskrbnoj infrastrukturi. Bez opskrbe pitkom vodom su i potrošači u Stupničkoj ulici u Stupniku.
Prethodno su iz Holdinga građane obavijestili kako je opskrba pitkom vodom osigurana autocisternama koje kruže spomenutim kvartovima. Međutim, mnogi građani žale se kako i dalje nemaju vode te da se cisterne nisu pojavile u njihovim kvartovima.
– U Jakuševcu i Dugavama tih cisterni s pitkom vodom nema apsolutno nigdje. U Jakuševcu je susjed ljudima koji su hodali oko naselja s praznim bocama i kanisterima počeo točiti vodu da se ljudi ne vraćaju kući praznih ruku jer on uz gradsku vodu ima i hidrofor u rezervi – javio nam je čitatelj Josip.
Drugi nam se požalio kako u Dugavama još nije normalizirana vodoopskrba.
– 9.55 je sati. Dugave nemaju vode ni u vodovodu niti postoje cisterne s vodom – kazao je.
Andrea iz Sopota javila se u 10.20 sati te također napomenula kako još nema vode, a nije lako ni Stjepku:
– Rečeno je oko 9, pa oko 9.30. Sad je 10:39 sati. Zube sam oprao iz bočice vode od pola litre (iz koje sam ukrao dva decilitra za kavu) koju cimer čuva za na posao. Sad čekam tu cisternu da improviziram neki vodokotlić jer svi znamo što se većini dogodi nakon prve kave...
Miroslav iz Sloboštine se javio s istim tvrdnjama.
– 12,37 je sati, a u Sloboštini ni vode ni cisterne. U Holdingu tvrde da su nas priključili i da imamo vode!? Što reći? Dno dna!
Ana Glavan, glasnogovornica Vodoopskrbe i odvodnje kazala nam je kako se potrošači postupno priključuju na opskrbni sustav te zamolila građane za strpljenje.
– Normalizacija vodoopskrbe teče postupno, a cisterne s vodom kruže po naseljima. Trudimo ih se preusmjeravati na lokacije gdje su potrebne, prema dojavama građana – kazala je Glavan.
Iz Holdinga su se ponovno oglasili u 13 sati:
- Domaćinstva u novozagrebačkim naseljima i dalje se postupno priključuju na vodoopskrbni sustav, no poteškoća u opskrbi još uvijek ima pa molimo za razumijevanje sugrađane do kojih voda još nije stigla. Magistralnim cjevovodom opskrbljuju se brojna domaćinstva, odnosno veliko područje te visoke zgrade, zbog čega je ponegdje potrebno nešto više vremena do potpune normalizacije. Do uspostave redovne isporuke u svim naseljima cisterne se usmjeravaju po terenu - priopćili su.
Zalihe vode jutros su nestajale i u trgovinama te na kioscima pa su u Facebook grupi "Zapruđanci" pisali:
– U Konzumu više nema velikih boca vode, samo su one od 1,5 litara.
– U Sparu je ostalo još nekoliko komada, a u Loniji je više nema.
Jedna korisnica komentirala je: "Možda barem na sekundu osvijestimo koliko vode trošimo i kako je uzimamo zdravo za gotovo." Neki su se našalili: "Ljudi, smak svijeta je počeo."
Sve informacije, videe i fotografije o stanju u vašem naselju možete nam poslati na e-mail javi@vecernji.net
pošto je sada kvadrat stana?