Prvi u Hrvatskoj

Otišli smo u Domino's i probali njihove pizze. Za "Pepperoni Passion" red je i prije no što otvore

30.07.2020.
u 11:34
Franšiza koja je osnovana šezdesetih godina prošlog stoljeća u SAD-u, danas broji više od 17 tisuća restorana na svim kontinentima osim Antarktike, a njezin je dolazak u hrvatsku metropolu željno iščekivan.
Pogledaj originalni članak

Pizza restoran Domino's, koji se smjestio u Ulici kneza Mislava, preko puta Sheratona, za goste se otvara u 11 sati, ali do tada se pred vratima već stvori red od desetak ljudi. Internetske narudžbe, pak, počele su pristizati oko devet, što je razlog zašto smo ondje jučer oko 10.30 sati zatekli pravu ludnicu. Djelatnici su gotovo trčali donoseći namirnice i to jutro pripremljeno tijesto za pizzu, čistili i pripremali prostor za goste, brojili novac u blagajni... - Da, ludnica je, ali u pozitivnom smislu, jer otkako smo u ponedjeljak otvorili, ne stajemo s poslom - kaže nam Mihael Sviben, jedan od direktora franšize Domino's u Hrvatskoj.

Verzije za domaće tržište

Franšiza koja je osnovana šezdesetih godina prošlog stoljeća u SAD-u, danas broji više od 17 tisuća restorana na svim kontinentima osim Antarktike, a njezin je dolazak u hrvatsku metropolu željno iščekivan. Ponudu, pak, čini 18 pizza, od kojih su neke, poput one s pepperoni salamom ili s piletinom i BBQ umakom, globalno poznate. No, neke su prilagođene domaćem tržištu pa se tako na jelovniku zagrebačkog restorana mogu pronaći slavonska i miješana pizza, kao i svuda popularna vegetarijanska te ona s četiri vrste sira. Svaka dolazi u tri veličine; klasična je promjera 25, a mogu se naručiti i dvije veće od 29 i 34 centimetra, i to po cijeni od 35 kuna za margaritu ili pepperoni pa do 70 kuna koliko stoje grande premium pizze poput BBQ meatlovers s piletinom, slaninom i ljutom salamom.

Osim po zanimljivim sastojcima, objašnjavaju u Domino'su, posebne su i po tome što se ne koriste jeftini sirevi poput cheddara i goude, već samo mozzarella, a još više po umaku čiju tajnu ne otkrivaju. Pizze se pripremaju ispred gostiju, u velikom staklom zaštićenom prostoru. Svatko tako može uživo vidjeti kako se razvlači tijesto i stavljaju sastojci, a ako baš žele, i provjeriti hoće li pizza doista biti gotova za devet minuta, kako glasi obećanje franšize. U našem su slučaju bili "ko vurica", a kako smo odlučili kušati jednu "novu" i jednu "klasičnu" pizzu, naručili smo Mephis BBQ Chicken i slavonsku. I u obje jako uživali. Tijesto je debelo, ali ne previše, a okus slatkog BBQ umaka odlično se spajao sa slaninom, piletinom i lukom. Na siru se očito nije štedjelo, a bome ni na ljutoj papričici, pa nam je slavonska dobro zapaprila grlo.

S narudžbama još veća gužva

A do tada je restoran bio pun, a red ispred njega postao je još veći. No, najviše narudžbi dolazi online, objasnio nam je Sviben, i zapravo ih je toliko puno da je trenutačno nemoguće pridržavati se još jedne od garancija franšize, a to je da će pizzu na kućni prag dostaviti unutar pola sata.

- U jednom trenutku imali smo toliko online narudžbi da smo zbog preopterećenja bili prisiljeni privremeno ukinuti tu uslugu. Jednostavno nismo mogli ispuniti obećanje, a kupcima smo se nastojali iskupiti besplatnom pizzom ili kuponom za popust. Ali dajte nam malo vremena, sredit ćemo i to - obećava Sviben te najavljuje planove proširenja franšize. Cilj je da s vremenom svatko u svom gradu ima restoran Domino's, a do kraja godine želja im je otvoriti još jedan u metropoli.

- Prvo neka se mi razvijemo u Zagrebu, a potom ćemo dalje razmišljati - zaključuje Sviben.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IG
igorl
09:58 31.07.2020.

Bio sam u Dominu nekoliko puta vani. Realno - losa pizza za nase standarde. Prosjecna picerija u ZG ima duplo bolju...