ANKETA: Osjećate li se sigurno?

Ozbiljne optužbe bivših ZET-ovaca: Busevi i tramvaji se doslovno raspadaju, nije sigurno voziti se

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Stanje autobusnog voznog parka je izuzetno loše, Grad kupuje polovne autobuse po Njemačkoj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Mnoge tramvajske linije u središtu grada ne voze redovito
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Dan bez automobila - besplatan javni gradski prijevoz tramvajima, autobusima i uspinjačom
Foto: Karlo Klasic/PIXSELL
Subotnje jutro u centru Zagreba
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Dan bez automobila - besplatan javni gradski prijevoz tramvajima, autobusima i uspinjačom
01.11.2023.
u 21:41
"Najgore mi je bilo kad sam proklizao s autobusom, snijeg je padao, ljetne gume su bile na autobusu, išao sam 50 do 100 metara klizeći", opisao je bivši vozač
Pogledaj originalni članak

Pojedini vozači ZET-a dali su otkaz zbog stresa kojeg imaju zbog loših uvjeta u vožnji. Naime, neki tvrde kako se dio autobusa i tramvaja raspada, dok iz Grada uvjeravaju u njihovu tehničku ispravnost. Bivši vozač autobusa Stipo Jeleč istaknuo je, primjerice, kako je stanje alarmantno. 

"Zimi konstantno vozimo na ljetnim gumama, vozimo neispravnih kočnica, neispravne klime, zna doći da autobus sam da gas i to ne možete spriječiti, onda se desi da u nešto udarite", rekao je Jeleč za Dnevnik Nove TV te dodao: "Najgore mi je bilo kad sam proklizao s autobusom, snijeg je padao, ljetne gume su bile na autobusu, išao sam 50 do 100 metara klizeći". 

Juraj Bogdan Januš, bivši vozač tramvaja, opisao je situaciju s tim prijevoznim sredstvom: "Tramvaj se sam ugasi, zakoči se i to je to, mora doći vučna služba imao sam par situacija mogu reći da je jako ružan osjećaj".

POVEZANI ČLANCI:

DOZNAJEMO GDJE JE ZAPELO

Trebali su spasiti ZET-ov vozni red, a sada i oni kasne: Tramvaji koji stižu u Zagreb nemaju ni klimu

Prilično neugodna vijest prvo se pojavila kao glasina po okretištima i garažama, a sada ju je potvrdio i ZET. Najbitnije je, doduše, da su tramvaji ispravni i pokrpaju rupe u voznom redu nastale ispadanjem vozila starih i pola stoljeća, no za 2.7 milijuna eura kupljeno je 11 vozila bez klimauređaja što se tijekom ljetnih vrućina neće svidjeti ni vozačima ni putnicima zato ZET najavljuje mogućnost naknadne ugradnje rashladnog sustava. U međuvremenu, iako su tramvaji iz Augsburga već u listopadu, prema ugovoru, trebali biti na ulicma, još nisu niti u ZET-ovim garažama, no saznali smo gdje je zapelo i kad se očekuju.

Grad Zagreb navodi kako su sva vozila tehnički ispravna i sigurna te da se redovito servisiraju. Neven Brnjas iz Sindikata radnika ZET-a navodi pak kako nije točno da su vozila tehnički ispravna.

"Vozila i dalje ostaju bez kočnih sustava na tramvajima, autobusi na tehničkim pregledima padaju nekoliko puta. Konstantno se povlače radi istih kvarova, čak i neki kvarovi koji su postojali prije su trenutno izbrisani kao kvarovi, a prije su se vodili kao kvarovi", poručio je te dodao kako je podnosio i prijave protiv ZET-a zbog otkazivanja kočnih sustava. 

POVEZANI ČLANCI:

"Vozači ne pristaju voziti takva vozila, oni kad uoče takav opasni kvar oni ga povlače. Nemojte zaboraviti da ste vi u prometu u vožnji i sad zamislite da vam kočnice otkažu. To nisu igre, to je promet tu ljudi stradavaju", dodao je.

Tramvaji, kako Brnjas dodaje, imaju po tri milijuna kilometara. "Može li taj tramvaj biti dobar ako ima toliku kilometražu, mislim sami neka ljudi procjene. Automobili imaju po 220 tisuća pa se ljudi križaju, a kamoli tri milijuna", kazao je. 

Gradonačelnik Tomislav Tomašević, tvrdi Brnjas, okreće glavu od problema "kao i Milan Bandić". Zbog toga su, nastavlja, problemi sve veći te ih treba početi rješavati.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 22

SP
Spezzi
00:55 02.11.2023.

Čudo da je ovo smjelo u eter!

DU
Deleted user
07:10 02.11.2023.

Kad dođe inspektor lova na stol večera i rješeno

Avatar Pacijent doktora Bože
Pacijent doktora Bože
22:27 01.11.2023.

Što će vam kočnice kad vam je prosječna brzina tri kocke na sat? Kočite tako da se zabijete u roj Tomaševićevih gay komaraca iz Italije. A sad dolaze i novi tramvaji iz DDR-a.