Pojedini vozači ZET-a dali su otkaz zbog stresa kojeg imaju zbog loših uvjeta u vožnji. Naime, neki tvrde kako se dio autobusa i tramvaja raspada, dok iz Grada uvjeravaju u njihovu tehničku ispravnost. Bivši vozač autobusa Stipo Jeleč istaknuo je, primjerice, kako je stanje alarmantno.
"Zimi konstantno vozimo na ljetnim gumama, vozimo neispravnih kočnica, neispravne klime, zna doći da autobus sam da gas i to ne možete spriječiti, onda se desi da u nešto udarite", rekao je Jeleč za Dnevnik Nove TV te dodao: "Najgore mi je bilo kad sam proklizao s autobusom, snijeg je padao, ljetne gume su bile na autobusu, išao sam 50 do 100 metara klizeći".
Juraj Bogdan Januš, bivši vozač tramvaja, opisao je situaciju s tim prijevoznim sredstvom: "Tramvaj se sam ugasi, zakoči se i to je to, mora doći vučna služba imao sam par situacija mogu reći da je jako ružan osjećaj".
POVEZANI ČLANCI:
Grad Zagreb navodi kako su sva vozila tehnički ispravna i sigurna te da se redovito servisiraju. Neven Brnjas iz Sindikata radnika ZET-a navodi pak kako nije točno da su vozila tehnički ispravna.
"Vozila i dalje ostaju bez kočnih sustava na tramvajima, autobusi na tehničkim pregledima padaju nekoliko puta. Konstantno se povlače radi istih kvarova, čak i neki kvarovi koji su postojali prije su trenutno izbrisani kao kvarovi, a prije su se vodili kao kvarovi", poručio je te dodao kako je podnosio i prijave protiv ZET-a zbog otkazivanja kočnih sustava.
POVEZANI ČLANCI:
"Vozači ne pristaju voziti takva vozila, oni kad uoče takav opasni kvar oni ga povlače. Nemojte zaboraviti da ste vi u prometu u vožnji i sad zamislite da vam kočnice otkažu. To nisu igre, to je promet tu ljudi stradavaju", dodao je.
Tramvaji, kako Brnjas dodaje, imaju po tri milijuna kilometara. "Može li taj tramvaj biti dobar ako ima toliku kilometražu, mislim sami neka ljudi procjene. Automobili imaju po 220 tisuća pa se ljudi križaju, a kamoli tri milijuna", kazao je.
Gradonačelnik Tomislav Tomašević, tvrdi Brnjas, okreće glavu od problema "kao i Milan Bandić". Zbog toga su, nastavlja, problemi sve veći te ih treba početi rješavati.
Čudo da je ovo smjelo u eter!