“Stisnuli” i potres i rokovi

Promidžbu rekonstrukcije rotora režu na pola, šilterice ostaju

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
25.06.2020.
u 09:00
Grad će, umjesto 1,2 milijuna, na kampanju potrošiti 650.000 kuna, a zaključili su i da je kružni tok već dovoljno “vidljiv”
Pogledaj originalni članak

Umjesto 80 emitiranja na dva televizijska kanala, spot će prikazati 40 puta. Za jednako toliko smanjili su i emitiranje radijskog spota, a neće biti ni predviđenih pet emisija, već jedna. A što se tiče “papira”, pet objava u tri različite tiskovine spalo je na dvije. Ujedno će i dva tramvaja koja su Zagrebom trebala voziti tri mjeseca oglašavajući projekt rekonstrukcije rotora na pruzi u tom obliku biti tek 30 dana. Planovi gradske uprave vezani uz promotivnu kampanju za najveći infrastrukturni projekt u metropoli, pa time i novac predviđen za nju, naglo su se “otopili”. I to gotovo za 50 posto. Nedavno su raspisali javni natječaj koji po novome vrijedi 650.000 kuna.

Velika je to razlika u odnosu na natječaj koji su poništili krajem svibnja, a iznosio je 1,2 milijuna kuna. Razlog?

Obje ponude koje su pristigle znatno su prelazile procijenjenu vrijednost pa time, kažu u Gradskom uredu za programe i projekte Europske unije, nisu željeli stvoriti dodatni trošak proračunu, osobito u trenutku kada su na snazi bile i mjere privremene obustave njegova izvršavanja uslijed sanacija šteta od potresa i koronakrize. No tad su se našli u novom problemu: izgubili su vrijeme, još nisu pronašli tvrtku koja misli da posao promidžbe može najbolje odraditi, a sve aktivnosti vezane uz projekt, za koji su od Europske unije dobili 85 posto od 331,7 milijuna, koliko košta rekonstrukcija, moraju dovršiti do 30. studenog. Definirano je to ugovorom o bespovratnim sredstvima koji su potpisali s EU. A ako se povijest ponovi, pitanje je hoće li to vrijeme biti dovoljno da odrade sve što su predvidjeli. Od raspisivanja do poništenja prvog natječaja, naime, prošlo je oko četiri mjeseca.

– Upravo radi skraćivanja vremena provedbe traženih aktivnosti smanjen je opseg usluge te sukladno tome i početni iznos procijenjene vrijednosti – kažu u Gradskom uredu za programe i projekte EU, dodajući da će i u manjem opsegu zadovoljiti uvjete kojima je Unija odredila što sve treba raditi da rotor bude što “vidljiviji” u javnosti.

– Europska unija ne uvjetuje izravno iznose postupaka javne nabave za aktivnosti u sklopu projekata, no one su prethodno određene samom prijavom te kasnije ugovorom u kojima se navode okvirne vrijednosti utemeljene na prethodnom istraživanju tržišta ili drugim prihvatljivim načinima procjene troška. U skladu s tim vrijednostima određuje se i iznos dodijeljenih bespovratnih sredstava – kažu u Uredu za programe i projekte EU. Osim toga, dodaju, aktivnosti oko provedbe projekta već su “određenim dijelom medijski popraćene kroz redovito izvještavanje Grada Zagreba i drugih tijela te na druge načine” pa su uzimajući to u obzir ipak odlučili sve smanjiti.

Ipak, neke stavke u novom natječaju nisu dirali. Tako će ostati jednak broj brošura, njih 500, koje će biti okruglog oblika što simbolizira rotor. Podijelit će i tristo plavih šilterica na kojima će biti logo, odnosno vizual rotora, te isto toliko bijelih majica kratkih rukava u svim veličinama, također s kružnim tokom. Plakati s rotorom smjestit će se, pak, uz gradske ceste jer projekt će se reklamirati i na minimalno pet jumbo verzija, od čega dvije moraju biti osvijetljene.

Tvrtka koja dobije posao morat će osmisliti i kampanju za društvene mreže koja mora doprijeti do 150 tisuća Zagrepčana. Mimo ovog natječaja, podsjetimo, ali također u svrhu promidžbe, izrađene su i tri makete rotora za 227 tisuća kuna, koje stoje u zgradi gradske uprave na Trgu Stjepana Radića.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar Udruga_obrisanih
Udruga_obrisanih
11:12 25.06.2020.

Ne kužim, sad pak žele potrošiti silne novce da nam izreklamiraju kak je rotor dobar, pa svatko vidi da su bacili novce i od rotora napravili stator. Bolje da šute samo da se ta katastrofa čim prije zaboravi

LI
liliZG
13:22 25.06.2020.

njihovu promidžbu svaki dan osjećam na vlastitoj koži, stojeći tamo po sat , sat i pol u redu, prije rotora,na rotoru i mostu, kao i prije rekonstrukcije,.jedina razlika je što nas preko rotora ne pušta mali bijeli budući policajac već semafor......... baš im hvala, tih milion i pol su komotno mogli ostaviti u kasici za NOVI MOST koji pod hitno treba gradu zagrebu........

IG
igorl
14:40 25.06.2020.

Nije mi jasno reklamiranje prometnog rjesenja. Kaj ga ljudi zaobilaze nekako? Ak da - kako? Idu na jug do Gorice pa prek sela do luckog? Jesam li nekaj propustio?