I TRI MAKETE ZA 227.000 KN

Jeste li spremni za ovo? Grad će tiskati majice i plakate s novim rotorom. Za milijun kuna

Radovi na rekonstrukciji remetinečkog rotora
Foto: Antonio Bronic/PIXSELL
1/8
04.11.2019.
u 20:19

Promotivna kampanja, za koju će Grad izdvojiti oko 1,2 milijuna kuna, a iznos je to u koji ne ulaze tri makete rotora za 227 tisuća koje će se smjestiti u Gradsku upravu, počet će nekoliko mjeseci prije nego se radovi na kružnom toku privedu kraju

Rotor na kapi, rotor na majici, na jumbo plakatu, u tramvajima i autobusima. Rotor na televiziji, na radiju, u novinama. Na društvenim mrežama, ali i u obliku brošure - i da žele, Zagrepčani datum zatvaranja najvećeg gradilišta u metropoli nikako neće moći "promašiti". Promotivna kampanja, za koju će se izdvojiti oko 1,2 milijuna kuna, a iznos je to u koji ne ulaze tri makete rotora za 227 tisuća koje će se smjestiti u Gradsku upravu, počet će nekoliko mjeseci prije nego se radovi na kružnom toku privedu kraju, a uskoro će se raspisati natječaj i za tvrtku koja misli da promidžbu može najbolje odraditi. 

Sama "pravila igre" Grad je već odredio, a kažu nam da je ona u skladu s onim što traži Europska unija jer upravo je od nje došlo 85 posto od 331,7 milijuna, koliko košta rekonstrukcija rotora. Pod "pravilima igre", naravno, podrazumijeva se što će se sve raditi da rotor bude što "vidljiviji" u javnosti, a iz Grada su zaključili kako će se to, među ostalim, postići tako da se Zagrepčanima podijele šilterice i majice na kojima će biti "mali rotori". Riječ je o tristo plavih kapa na kojima će biti logo, odnosno vizual rotora te o tristo bijelih majica kratkih rukava u svim veličinama, također, jelte, s rotorima. 

Izradit će se petsto brošura okruglog oblika jer to isto "simbolizira oblik rotora", a plakati s, pogađate, rotorom postavit će se i na "minimalno dva ZET-ova tramvaja" te "minimalno tri ZET-ova autobusa". Ali neće ih biti samo na vozilima javnog prijevoza, već i u njima jer se nabavlja i tristo plakata za postavljanje u tramvajima i busevima. Smjestit će se oni i po samoj Gradskoj upravi, a i na cestama jer rotor će se reklamirati i na minimalno pet jumbo plakata, od čega dva moraju biti osvjetljena. 

Tvrtka koja dobije posao s Gradom morat će osigurati i određenu minutažu na televiziji i radiju, kao i prostor u novinama u obliku oglasa, trebat će izraditi bannere za oglašavanje na portalima, a najveća "gužva" mogla bi biti u travnju, tik pred otvaranje rotora. Dva do pet dana prije samog puštanja u promet novog kružnog toka, tvrtka će morati voditi kampanju na društvenim mrežama kojom će morati doprijeti do 150 tisuća Zagrepčana.  

Ključne riječi

Komentara 32

MA
Marchoni
20:47 04.11.2019.

Koji još grad između dva mosta u centru ima 5km? Ja bi motiv čepa s Jadranskog mosta nakon otvorenja.

Avatar Zohar11
Zohar11
21:37 04.11.2019.

Rekli su da ce biti poseban seminar na temu kako izaci iz rotora jer je bilo slucajeva da vozacice kruze po nekoliko puta a usput taj posao od milion i nesto.ce dobit milenium skoko i ekipa..zna se..

Avatar rijetko kulturan
rijetko kulturan
21:58 04.11.2019.

Vidi se veličina grada kojem je rotor maskota i znamenitost...seljakluk.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije