Rotor na kapi, rotor na majici, na jumbo plakatu, u tramvajima i autobusima. Rotor na televiziji, na radiju, u novinama. Na društvenim mrežama, ali i u obliku brošure - i da žele, Zagrepčani datum zatvaranja najvećeg gradilišta u metropoli nikako neće moći "promašiti". Promotivna kampanja, za koju će se izdvojiti oko 1,2 milijuna kuna, a iznos je to u koji ne ulaze tri makete rotora za 227 tisuća koje će se smjestiti u Gradsku upravu, počet će nekoliko mjeseci prije nego se radovi na kružnom toku privedu kraju, a uskoro će se raspisati natječaj i za tvrtku koja misli da promidžbu može najbolje odraditi.
Sama "pravila igre" Grad je već odredio, a kažu nam da je ona u skladu s onim što traži Europska unija jer upravo je od nje došlo 85 posto od 331,7 milijuna, koliko košta rekonstrukcija rotora. Pod "pravilima igre", naravno, podrazumijeva se što će se sve raditi da rotor bude što "vidljiviji" u javnosti, a iz Grada su zaključili kako će se to, među ostalim, postići tako da se Zagrepčanima podijele šilterice i majice na kojima će biti "mali rotori". Riječ je o tristo plavih kapa na kojima će biti logo, odnosno vizual rotora te o tristo bijelih majica kratkih rukava u svim veličinama, također, jelte, s rotorima.
Izradit će se petsto brošura okruglog oblika jer to isto "simbolizira oblik rotora", a plakati s, pogađate, rotorom postavit će se i na "minimalno dva ZET-ova tramvaja" te "minimalno tri ZET-ova autobusa". Ali neće ih biti samo na vozilima javnog prijevoza, već i u njima jer se nabavlja i tristo plakata za postavljanje u tramvajima i busevima. Smjestit će se oni i po samoj Gradskoj upravi, a i na cestama jer rotor će se reklamirati i na minimalno pet jumbo plakata, od čega dva moraju biti osvjetljena.
Tvrtka koja dobije posao s Gradom morat će osigurati i određenu minutažu na televiziji i radiju, kao i prostor u novinama u obliku oglasa, trebat će izraditi bannere za oglašavanje na portalima, a najveća "gužva" mogla bi biti u travnju, tik pred otvaranje rotora. Dva do pet dana prije samog puštanja u promet novog kružnog toka, tvrtka će morati voditi kampanju na društvenim mrežama kojom će morati doprijeti do 150 tisuća Zagrepčana.
Koji još grad između dva mosta u centru ima 5km? Ja bi motiv čepa s Jadranskog mosta nakon otvorenja.