Time 4 a Change

Svaka kućica na zagrebačkom Adventu dnevno baci 2,5 kg hrane

Foto: Sara Maria Knežević
Time 4 a Change
01.01.2018.
u 11:53
Osam studenata s pet zagrebačkih fakulteta snimilo je video spot pod nazivom 'Time 4 a Change' kako bi upozorili da, dok mnogi uživaju u obilju hrane, oko nas žive i ljudi u oskudici
Pogledaj originalni članak

Osam studenata s pet zagrebačkih fakulteta snimilo je video spot pod nazivom 'Time 4 a Change' kako bi upozorili da, dok mnogi uživaju u obilju hrane, oko nas žive i ljudi u oskudici.

Za mjesto snimanja odabrali su zagrebački Advent, jer se ondje svaku večer neprodana hrana – baca u smeće.

– Želimo živjeti u društvu koje će biti razumnije i osjetljivije, pa smo se zapitali zašto nekonzumirana hrana ne bi bila darovana onima kojima je najpotrebnija – rekla je Eni Lea Hoyka, autorica projekta i studentica četvrte godine američkog fakulteta RIT Croatia.

S kolegama Tinom Kolić i Martinom Kajtazijem (MK Videography) osmislila je kratki video te su ideju predstavili nadležnima u Turističkoj zajednici grada Zagreba kojima se projekt svidio.
 
Razgovarali su s pedesetak ugostitelja diljem Adventa u Zagrebu, a veliku inicijativu i podršku projektu pokazali su Ivan Zidar (Mason Burgers), Marko Novak (Lumperaj) i Luka Vučić (Nonina tajna). Smatraju da je ovakva reorganizacija sustava nužna te vjeruju da će projekt uskoro zaživjeti i da će se većina ugostitelja uključiti.

Studenti su napravili neslužbeno istraživanje i prema podacima zaključili da je dnevni prosjek bačene hrane po kućici 2.5 kilograma, što ih je potaknulo na snimanje videa i širenje svijesti o postojećem problemu.

– Treba nam organiziran i zakonom podržan sustav otpisa hrane, koji će dozvoliti da se hrana ne baca nego daruje potrebitima i gladnima – kaže Luka Vučić, vlasnik adventske kućice “Nonina tajna”.

Mladi aktivisti nadaju se da će ovim zabavnim i informativnim videom mnoge potaknuti na razmišljanje i pomoć u osmišljavanju idućih koraka za ostvarivanje tog održivog sustava. Za savjete, prijedloge i inicijativu istomišljenika, izradili su i kontakt e-mail (time4achange.contact@gmail.com), kako bi za nadolazeće festivale hrane sustav već profunkcionirao.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SJ
Samo ja
12:22 01.01.2018.

Bravo,hvale vrijedan nacin da se nesto ucini dobro.