putnici se pitaju, zet odgovara

Više od 30 tisuća ljudi skinulo ZET aplikaciju: 'Zar je nuklearna fizika ubaciti vozni red i 'realtime' poziciju vozila?!'

Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: Mobilna aplikacija "Moj ZET"
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljanje mobilne aplikacije "Moj ZET"
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljanje mobilne aplikacije "Moj ZET"
Foto: Dario Topić
ZET aplikacija
Foto: Dario Topić
ZET aplikacija
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Zagreb: ZET uveo nove prijevozne karte u prodaju
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Vjekoslav Sikavac i Kruno Drempetić, kontrolori ZET-a
Foto: Robert Anic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljanje preostalih 20 isporučenih niskopodnih autobusa ZET-a
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Zagreb: ZET uveo nove prijevozne karte u prodaju
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: ZET u prodaju uveo nove karte
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
13.06.2023.
u 07:45
ZET je prije dva tjedna napravio iskorak u 21. stolljeće lansiravši aplikaciju za kupovinu karata. I dok je nekima uspješno zamijenila papirnate karte ili plastične kartice, dio putnika se pita je li se moglo više. Na Googleu Playu su joj dali 3.1, a na App Storeu 2.5
Pogledaj originalni članak

Do prije dva tjedna mobitelom ste mogli plaćati gotovo sve osim javni prijevoz u metropoli, no krajem svibnja ZET je nakon godina najava konačno lansirao mobilnu aplikaciju za kupnju karata. Prvu kartu kupio je gradonačelnik Tomislav Tomašević, koji je ustvrdio da teškoća nema, ali njegovo zadovoljstvo aplikacijom nisu baš svi podijelili.

Tako su je korisnici iPhonea ocijenili prosječno s 2,5, oni s Androidom dali su 3,1, a u ZET-u su, kažu, dosad dobili oko 700 upita vezanih uz aplikaciju. Ispitali smo stoga što nakon dva tjedna kažu neki od više od 30 tisuća korisnika te koji su najčešći problemi i kako ih izbjeći.

Uzeli smo mobitel i krenuli na najfrekventnije zagrebačke lokacije. Stižemo na Kvatrić i ulazimo u autobus 217, a na drugim vratima neugodno iznenađenje: netko je potrgao naljepnice pomoću kojih se aktivira kupljena karta. S druge strane, naljepnice u autobusu 268 nismo ni pronašli. Što u tom slučaju? Uputa je da se za sve teškoće obratite na javnost@zet.hr.

Pitamo i vozače za iskustvo, a oni se većinom slažu kako je sad jednostavnije jer manje prodaju papirnate karte koje im kompliciraju vožnju. No, kažu kako je nezgodno to što su naljepnice na vratima pa često putnik koji skenira zadržava ostale i usporava ulazak u bus ili tramvaj, stoga sugeriraju kako ne bi bilo loše da se postave na druga mjesta u vozilu.

GALERIJA: ZET uveo veliku promjenu u kupovinu karata: Prvi smo isprobali novu aplikaciju, evo detaljnih uputa

Foto: Dario Topić
ZET aplikacija
Foto: Dario Topić
ZET aplikacija
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Zagreb: ZET uveo nove prijevozne karte u prodaju
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Vjekoslav Sikavac i Kruno Drempetić, kontrolori ZET-a
Foto: Robert Anic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljanje preostalih 20 isporučenih niskopodnih autobusa ZET-a
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Zagreb: ZET uveo nove prijevozne karte u prodaju
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: ZET u prodaju uveo nove karte
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET

Uz jednu od naljepnica srećemo Marija, koji baš i nije zadovoljan. – Loše, mogli su barem vozni red integrirati, a ne da moramo gledati u PDF-u i tražiti ga po internetu. A izgleda da im je nuklearna fizika bila staviti u aplikaciju kartu s pozicijom vozila. To danas imaju apsolutno svi, od dostave hrane do taksi aplikacija, pa čak i paket u pošti možete pratiti gdje je... – ističe. Slična su nam iskustva prenijeli i drugi putnici, a jedan od njih predlaže i tamnu temu aplikacije.

Vijest koja bi ih mogla razveseliti jest da se uskoro planira njezina integracija s Google kartama te da će se uključiti planer putovanja. Što se tiče pozicije vozila u realnom vremenu, kako doznajemo od upućenih u ZET-u, problem nije u aplikaciji, već u sustavu za nadzor prometa.

VEZANI ČLANCI:

Istražili smo:

Desetljećima se govori o novim tramvajskim trasama u Zagrebu, a grad planira realizirati ove

ZET prometuje na 116 km pruge. Posljednja nova dionica izgrađena je 2000., a iduća bi mogla biti do kraja mandata. Neki projekti i nisu dospjeli u fokus javnosti, no zato je bilo onih koji su se često izvlačili iz ladica, a ostali nerealizirani. Procjenjuje se da će tračnice koje će povezati Zapruđe i Ranžirni kolodvor, a najizglednije će prve osvanuti, stajati 20 milijuna eura

Pojednostavljeno, svako vozilo javnoga gradskog prijevoza ima putno računalo koje je spojeno na središnji server, što je nužno modernizirati. A kako neslužbeno doznajemo, nova je oprema već nabavljena te je u tijeku ugradnja u vozila. I o integraciji voznih redova pitali smo ZET, a odgovor ćemo objaviti kad ga dobijemo.

Brojni su se korisnici već žalili i na probleme prilikom spajanja pretplatnih kartica s aplikacijom pa su iz ZET-a savjetovali da se prije sinkronizacije potroše sredstva koja su na njoj. A ako su zamrznuta, može se mejlom zatražiti povrat.

VIDEO: Misterij na zagrebačkim ulicama: Kakav je to crno-sivi bus na ZET-ovim linijama?

Ključne riječi
ZET
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.