Istražili smo:
Desetljećima se govori o novim tramvajskim trasama u Zagrebu, a grad planira realizirati ove
ZET prometuje na 116 km pruge. Posljednja nova dionica izgrađena je 2000., a iduća bi mogla biti do kraja mandata. Neki projekti i nisu dospjeli u fokus javnosti, no zato je bilo onih koji su se često izvlačili iz ladica, a ostali nerealizirani. Procjenjuje se da će tračnice koje će povezati Zapruđe i Ranžirni kolodvor, a najizglednije će prve osvanuti, stajati 20 milijuna eura
Komentara 5
GO
Zašto se ne radi pruga po SR Njemačke, umjesto po Sarajevskoj? SR Njemačkoj gravitiraju Sloboština, Dugave, Travno, Utrine. Sigurno veći broj stanovnika, nego u slijepom crijevu kao što je Sarajevska.Otvaranjem Sarajevske za promet iz Siska i Velike Gorice, SR Njemačka b se mogla smanjiti sa 6, na 4 trake i tramvaje.
NI
Jel netko radio studiju za ovu broj 2. Znam da je nekome zapelo za oko postojanje središnjeg pojasa koji je prazan ali ako se ne gradi produžetak do ZLZ ta ruta nema rezona (a čini mi se da spoj na ZLZ ide vlakom gradnjom odvojka s pruge prema Sisku).
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
I onda je svizac zamotao čokoladu.....