Prije 30 godina, 3990 dolara vrijedan Yugo GV stigao je na obalu SAD-a. GV je bila oznaka za Good Value (dobra vrijednost, kvaliteta op.a.) što je bio prokleto dobar marketinški potez koji se vrlo brzo potrošio jer nije bio utemeljen.
Zapadno tržište je prije Yuga imalo Novu, Pinto i Vega koje nazivaju tragično lošim vozilima, piše BBC.
Jugoslavenska auto industrija Zastava Koral stvorila je različite varijante Fiat 127 pod lincencom, a dizajn je bio sportski poput Volkswagen Rabbita te je imao pomoć Henryja Kissingera i Lawrencea Eaglebugera koji su pregovarali posao za izvoz u SAD. Yugo je prvi put predstavljen na LA Auto Showu 1984. gdje je predstavljeno 500 poboljšanja koja su implementirana za američko tržište.
Iako mu je najveća brzina bila tek 140 km/h (najsporija od svih automobila na američkom tržištu), u prve tri godine uvezeno je 163.000 komada. Uvoz je počeo 1988., a završio 1992. nakon pogoršanja političke klime na Balkanu. NATO je 1999. bombardirao tvornicu zamijenivši je za tvornicu oružja.
BBC tvrdi da je riječ o bljutavom vozilu koji je čak bio tema filma Drowning Mona u kojem je glumila Bette Midler.
Tko je utopio Monu (2000)
Die Hard: With a Vengeance (1995)
Top Gear: Test Drive Yugo 45
>>Krist Novoselić na Twitteru: Pogledajte što se vuče autocestom u Oregonu
>>Stojadin, Fićo ili Yugo? Pogledajte što kaže Top Gir Jugoslavija
>> Iako se Yugo više ne proizvodi, u Srbiji ne jenjava želja za njim
. Uvoz je počeo 1998., a završio 1992??????cijeli tekst je na nivou predskolske dobi...