Prvi Kijin karavan D segmenta kreiran prije svega po željama europskih kupaca dugačak je 485,5 centimetara, identično kao i limuzina, dok mu je visina povećana za 5 mm, na 147 cm. Ono što posebno zanima kupce karavana jest volumen prtljažnika, a Optima Sportswagon nudi 553 litara, a taj se prostor može značajno povećati obaranjem naslona stražnje klupe.
Od motorizacije su u ponudi dva benzinska i jedan dizelski motor. Osnovni je 2-litreni atmosferski benzinac sa 163 KS, dok će se u GT verziju ugrađivati 2,0 T-GDI turbobenzinac sa 245 KS i to isključivo sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem. Puno zanimljiviji za naše tržište je dizelaš, 1,7-litreni CRDi sa 141 KS i 345 Nm okretnog momenta. S obzirom da je hrvatski zastupnik odlučio limuzinsku verziju Optime na našem tržištu ponuditi isključivo uz ovaj dizelski agregat uparen s automatskim mjenjačem s dvije spojke, očekuje se da će isto ponuditi i u Sportwagonu.
– Uvođenje karavanske verzije Optime na europsko tržište vrlo je važno za nas, jer su dvije trećine prodanih vozila u D segmentu u Europi upravo karavani, a kod flotne prodaje taj odnos dostiže čak tri četvrtine – rekao je šef Kije za Europu Michael Cole. Optima Sportswagon bit će pravi konkurent VW Passat Variantu, Mazdi 6 Wagon, Peugeotu 508 SW...
>> Kia Optima ozbiljan je takmac Passatu i Mazdi 6
>> Isprobali smo još bolji i prostraniji korejski crossover