Kutijastog oblika, ublaženog simpatičnim linijama karakterističnim za Citroen, novi Berlingo Multispace pridružio se sada već ozbiljnoj grupi modela koji su se iz dostavnih premetnuli u putničke. Od dostavnjaka su baštinili praktičnost i zavidnu prostranost kabine - koja se ogleda u izdašnom prostoru za putnike, ali i još izdašnjijem za prtljagu (675 do 3000 l). Ulaskom u svijet obiteljskih automobila ovaj tip vozila dobio je i malo bolju serijsku opremu te više uglađenosti i udobnosti. U konkretnom slučaju, pet osoba u Berlingu neće se sudarati laktovima. Imat će mjesta za svu prtljagu i sitnice, a posebno je zanimljiva polica u vrhu vjetrobranskog stakla. Pristup kabini maksimalno je olakšan zahvaljujući bočnim kliznim vratima. Stražnje staklo također je moguće otvoriti i stražnja se sjedala mogu zasebno vaditi iz vozila.
Redizajn je Berlingu donio novi branik, masku i dnevna svjetla. U interijer su uvedeni kvalitetniji materijali i nove tehnologije. Testni primjerak sliku sa stražnje kamere parkirnog sustava prikazuje na 7-inčnom ekranu. Ekran je osjetljiv na dodir, a njime se upravlja i radio uređajem. Pod prednjim poklopcem je 1,6-litreni BlueHDI motor koji raspolaže sa 100 KS i 230 Nm okretnog momenta, a na stotinu prevaljenih kilometara potroši 5,5 litara goriva. Slabiji od dva ponuđena 1,6 HRI agregata dovoljno je snažan za Berlingo, elastičan i ne pretjerano bučan. Uparen je s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem, za kojega bismo ipak poželjeli da je malo uglađeniji, a pri višim brzinama prevelika buka u kabini ukazuje i na mane izostanka šeste brzine. Isprobani Berlingo Multispace BlueHDI od 100 konja te s malo izdašnijom opremom stoji 136.500 kn.
>> Uz zatezanje bora dobio je i veću upotrebljivost
>> Dostavni furgoni i dalje bez trošarina i uz odbijanje PDV-a
baš je ružan