Treća generacija Mitsubishi Outlandera, jednog od najstarijih japanskih SUV-ova, zadržala je klasičan oblik s karavanskom siluetom i na prvi pogled djeluje veće nego što - prema dimenzijama (dužina 465 cm) - zaista jest. Unutrašnjost je prostrana, pa i visoki putnici straga uživaju pravi komfor, a i prtljažnik s 550 litara je izdašan te zbog niskog utovarnog praga vrlo praktičan. Prostran i robustan SUV lakši je od 1400 kg. Ovaj odličan rezultat zasluga je japanskih inženjera koji su uspjeli prosječno smanjiti masu za 100 kg. Osjeti se to u vožnji pa je Outlander s početnim benzincem 2,0 sa 150 KS i prednjim pogonom poletan (10,6 s do stotke, 190 km/h) i ne prerastrošan.
U gradu nam je trošio 9,6 litara, a u prosjeku 8,1 l/100 km. Smatramo to dobrim rezultatom s obzirom da prijenos snage vrši precizan 5-stupanjski ručni mjenjač, kojem nedostaje šesti stupanj. S njime bi Outlander bio štedljiviji i manje bučan na autocesti, pri većim brzinama. Jednostavnu unutrašnjost odlikuje praktičnost, a materijali (fina koža na upravljaču i mjenjaču, ugodna plastika i klavirski lak) te završna obrada su zadovoljavajući.
Vozački je Outlander vrlo dobar, s dobro podešenim ovjesom i preciznim upravljačem. Već u početnoj opremi Invite za 205.000 kuna nudi mnogo, primjerice, automatsku klimu, tepomat, radio CD sa šest zvučnika s komandama na upravljaču... Invite plus oprema za dodatnih 4000 kuna donosi kožni upravljač i ručicu mjenjača te 16” alu naplatke.
Outlander s 4WD pogonom stoji od 249.000 kuna, a za tu cijenu se može birati benzinac s CVT mjenjačem i boljom opremom ili dizelaš (2,2 sa 150 KS) s početnom opremom.
>> Mitsubishijev mali globalni automobil