Nova, druga generacija Toyotinog malog gradskog automobila počela se proizvoditi u češkoj tvornici u Kolinu. Tvornica uz Aygo od 2005. godine proizvodi i njegovu PSA braću, Peugeot 108 i Citroën C1.
Novi Aygo tržištu će se od ljeta nuditi s brojnim opcijama za individualizaciju. U Hrvatskoj se očekuje u rujnu. Ističe se novim frontalnim X dizajnom i stiliziranim detaljima. U ponudi su tri razine opreme te tri posebne limitirane izvedbe. Unutrašnjost i vanjština novog Ayga osmišljene su kako bi se omogućila široka personalizacija.
Motor je poboljšan, a na našem tržištu dostupan je nagrađivani Toyotin 3-cilindarski 1,0-litreni VVT-i benzinski motor u kombinaciji s ručnim mjenjačem ili X-shift automatiziranim ručnim mjenjačem. Ovaj motor u prosjeku troši svega 3,8 l/100km uz emisiju CO2 od samo 88 g/km.
>> Novi Aygo je agresivniji, duži i prima više prtljage
>> Osvježeni Yaris slijeti stilske linije Toyote Aygo
lazu za potrosnju. prosjecna potrosnja od 3.8l je nemoguca! ako je to prosjek onda bi u rezimu najmanje potrosnje proizvodio gorivo!