Nova gama Citroëna C4 odnosno osvježeni kompaktni model druge generacije ističe se utegnutijim dizajnom, ugodnijim interijerom i učinkovitijim motorima.
Isprobani primjerak pod prednjim poklopcem ima 3-cilindarski PureTech benzinski motor od 130 konjskih snaga, uparen s ugodnim 6-brzinskim automatskim mjenjačem. Takav stoji 149.900 kn, no testnome je bogata dodatna oprema cijenu dovela do 185.110 kn. Na izdašnom su opcijskom popisu, primjerice, sustav za nadzor mrtvog kuta, panoramski stakleni krov s el. pokretanim sjenilom za sunce, digitalno pojačalo i bas zvučnik u prtljažniku, 17-inčni naplatci od lagane legure, navigacija na 7" dodirnom tabletu, putem kojeg se upravlja i automatskim klima-uređajem te audio sustavom. Taj je moderan multimedijski sustav jedna od novina koje ovaj model donosi, uz bolju zvučnu izolaciju.
Vizualno, C4 je zadržao prepoznatljive elegantne linije, a nisu mu se mijenjale ni dimenzije (dug je 433 cm). Prtljažnik zaprima 408 litara, poput onoga u prethodniku. Prednji svjetlosni sklop dobio je LED dnevna svjetla, a stražnja su obogaćena 3D efektom. Najznačajnije izmjene ipak su ispod karoserije, u motornoj gami obogaćenoj PureTech benzinskim motorima. Isprobani agregat radi uglađeno, dobrog je odziva. Da je riječ o trocilindrašu odaje tek karakterističan zvuk. Tijekom testa trošio nam je 6,1 l/100 km, što je odličan rezultat na ruti s pretežno gradskim kilometrima. Deklariranu potrošnju od 4,8 l/100 km ipak nismo ostvarili.
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
>> Novi Berlingo u Hrvatsku stiže sredinom lipnja po cijeni od 136.500 kuna
>> 'Žaba' je de Gaulleu spasila život, vozili su je Ćiro i Mišo Kovač
",,,C4 je zadržao prepoznatljive elegantne linije...". Ma koje prepoznatljive linije, na glavnoj slici s boka, prepoznati se može da je to Citroen samo po oznaci u sredini felgi !!