Karavanske verzije gradskih automobila nisu najpopularniji automobili na tržištu, pogotovo u vrijeme kad većina kupaca želi crossover ili SUV, ali testirajući redizajniranu verziju Clia Grandtour uvjerili smo se da itekako imaju smisla kao alternativni obiteljski automobil za one koji žive u velikim gradovima.
Karavanski je Clio od peterovratnog 21 cm duži (ukupno 426 cm) i zapravo ima vrlo prostran prtljažnik od 443 litre (proširiv do 1375 l), što je bolje od većine kompaktnih automobila. Ali, karavanski je Clio po širini istovjetan klasičnoj verziji, i to je njegova prednost u vožnji gradskom vrevom i pri parkiranju na tijesnim parkiralištima. A ono što će svi prvo primjetiti, Grantour je dizajnerski jako dobro pogođen i uopće nije nezgrapan kao što su nekad bili mali karavani. Dapače.
U unutrašnjosti su redizajnom riješene najveće zamjerke, plastika je postala mekša, a samim time je poboljšana zvučna izolacija pa ispod poklopca motora dopire utišan i ugodan, a samo jačim stiskanjem gasa reski zvuk 1,2-litrenog TCe turbobenzinca sa 120 KS i 205 Nm okretnog momenta, zbog čega je vrlo ugodan u svim režimima vožnje, pa i od niskih okretaja. Vrlo je živahan, pa Clio Grantour ima gotovo sportske performanse (9 sekundi do stotke, 190 km/h maksimalna brzina), a motorizaciju prati i dobar ovjes te precizan šeststupanjski mjenjač, pa možemo reći da se može voziti vrlo dinamično. Prosječna potrošnja u gradu je oko 7,5 l/100 km, a kao i kod svih turbobenzinaca dosta varira ovisno o stilu vožnje. Uz najbogatiju opremu Intens - s kojom je Clio Grantour pravi mali obiteljski šminker - stoji 127.400 kuna.
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
>> Prtljažnika nikad dovoljno - istražili smo koji auti imaju najveće
Dobar,samo potrosnja malo prevelika kao i cijena.