Volvo je objavio prve fotografije dugoočekivane premium druge generacije SUV-a XC90, čija je prva generacija predstavljena još 2002. godine. U švedskoj tvrtki kažu kako novi model, rezultati trogodišnjeg rada i dio investicijskog programa teškog 11 milijardi dolara, označava novi početak u njihovoj povijesti i pokazuje kako će svi budući modeli izgledati.
- Ovo je jedan od najvažnijih dana u našoj povijesti. Ne predstavljamo samo auto, već ponovno predstavljamo svoj brend - rekao je predsjednik i CEO Volva Håkan Samuelsson.
U skladu s tim, XC90 je prvi Volvo s novim, istaknutijim logom koji u kombinaciji s ostalim elementima nagovještava nešto agresivniji dizajn. U tom smjeru idu i bočne strane, s kotačima veličine do 22 inča. Interijer je, tvrde u Volvu, njihov dosad najluksuzniji. Na sredini komandne ploče ističe se dodirni zaslon koji čini srce novog kontrolnog sustava. XC90 ima sedam sjedala, s tim da treći red, obično najneudobniji, nudi komforan smještaj za ljude do 170 cm visine. Naravno, tu je i niz pametnih sigurnosnih rješenja karakterističnih za Volvo.
Kupci će moći birati između niza dvolitrenih četverocilindraša Drive-E, a vrh ponude čini Twin Engine, kombinacija turbobenzinca i električnog motora s ukupnom snagom od 400 KS i emisijom ugljičnog dioksida od oko 60 g/km.
Novi XC90 trebao bi biti službeno predstavljen na auto-salonu u Parizu, nakon čega će ga kupci moći naručiti do kraja godine. Kupci će preko interneta moći naručiti i posebno izdanje First Edition u 1927 primjeraka, čime se odaje počast godini osnutka tvrtke. Online trgovina otvara se 3. rujna, a cijena kreće od 90.200 eura.
>> 60 godina rijetkog Volvo kabriolet modela Sport
>> Volvo u Zagrebu stavlja ključ u bravu i seli u Beč
Bio i ostao najbolji premium. Bravo Volvo!! Jednom Volvo zauvijek Volvo....