Prve fotografije

Agresivniji i veći Yaris cilja na obiteljske kupce i mušku publiku

'ToyotaYaris00_nnn_aut_23121'
''
30.12.2010.
u 17:22

U ponudi su 1-litreni i 1,3-litreni benzinci, a kasnije se očekuje dolazak još štedljivijih motora – dizelaša, ali i hibridne verzije

Toyota je u Japanu objavila prve službene fotografije i podatke o trećoj generaciji gradskog automobila Yarisa, koji bi na naše tržište trebao stići u rujnu 2011. godine. U matičnoj državi, model koji je od pojave 1999. u više od 70 zemalja svijeta prodan u 3,5 milijuna primjeraka naziva se – Vitz.

Prostraniji prtljažnik

Već na prvi pogled se vidi da je novi Yaris dizajnom mnogo agresivniji od prethodnika i čini se kao umanjena verzija većeg brata Aurisa.

Svojim će dinamičnijim dizajnom nesumnjivo privući mlađu publiku i mnogo više muških kupaca. Ali i obiteljskih kupaca jer je najveća promjena povećanje u dužinu od čak 10 cm. Tako se Yaris s 388,5 cm približio europskoj konkurenciji gdje su gradski automobili već dostigli četiri metra. Produljenjem će najviše profitirati putnici na stražnjoj klupi koji će u novom Yarisu imati 3,5 cm više mjesta za noge u odnosu na prethodni model. I teretni prostor je 14,5 cm dublji, a koliko je litara njegov kapacitet – Toyota nije objavila.

Yaris će se nuditi u 17 boja karoserije i četiri boje unutrašnjosti. Za razliku od trenutačne druge generacije u kojoj je mjerač brzine na sredini komandne ploče, u novom Yarisu se vraća ispred vozača.

Dinamičniji dizajn se odrazio i na aerodinamičnost pa je otpor zraka spušten na 0,285, što smanjuje potrošnju goriva. A upravo malu potrošnju Japanci ističu kao najveću Yarisovu vrlinu, kojoj će pripomoći Toyotin već predstavljeni stop&start sustav. I dalje će Yaris pokretati dobro poznati benzinci – 1-litreni Daihatsuov trocilindraš sa 68 KS i 1,3-litreni Dual VVT-i motor s tehnologijom dvostrukog inteligentnog varijabilnog otvaranja ventila. Jači motor bi, prema Toyotinim podacima, trebao trošiti ispod četiri litre benzina. Dizelaš će na tržište stići kasnije, a Yaris bi trebao u dogledno vrijeme dobiti i hibridnu verziju.

Bolja sigurnosna oprema

U Japanu će odmah biti dostupna i sportska RS verzija s 1,5-litrenim motorom.

Standard će biti ručni mjenjač, ali uz doplatu bi trebao biti dostupan i mjenjač s kontinuiranim varijabilnim prijenosom snage (CVT mjenjač).

Novi Yaris bit će opremljen i ESP-om (ne zna se hoće li i u Europi biti već u početnoj opremi kao u Suzuki Swiftu), traction controlom, ABS-om i sustavom pomoći pri kočenju. U sigurnosnu opremu se ubrajaju i bočni zračni jastuci te zračne zavjese.

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije