Prometni krkljanac na novozagrebačkim avenijama i puna parkirališta oko Velesajma te odlična posjećenost već prvog popodneva, koja se nastavila tijekom jučerašnjeg dana Zagreb Auto Showa, dokazuje da su Zagrepčani žudjeli za ponovnim održavanjem najvećeg regionalnog salona automobila, na koji smo trebali čekati osam godina.
I zaista, Zagreb Auto Show opet je zasjao u pravom svjetlu pod okriljem Međunarodnog udruženja proizvođača vozila (OICA) u konačno ponešto obnovljenim paviljonima Velesajma.
Gospodarska kriza od 2008. bacila je autoindustriju na koljena, ali interes za aute nije smanjen pa su se različiti autosajmovi održavali po neprimjerenim prostorima šoping-centara. I bili vrlo dobro posjećeni. Zbog toga ne začuđuje izniman interes za atraktivne automobile (i zgodne hostese) koji se mogu do nedjelje vidjeti na Velesajmu.
I ako građani ne mogu kupiti skupe aute, vole ih barem pogledati izbliza i osjetiti, pojesti kobasicu i popiti sok. Zbog toga je važno što je gradska uprava odlučila prostor izlagačima ustupiti za simboličnu naknadu kako bi se Show napokon mogao održati, jer ipak bi mogao dati vjetar u leđa oporavku tržišta automobila, na kojem trenutačno vlada trgovina rabljenim vozilima iz Njemačke. A bez bolje kupnje novih auta privatnih osoba nema pravog oporavka cijele autobranše u Hrvatskoj.
Uspjeh Auto Showa, na kojem se očekuje više od lanjskih rekordnih 115.000 posjetitelja na besplatnom Interliberu, dat će vjetar u leđa i posrnulom Velesajmu, koji je godinama propadao i pretvorio se u rekreacijski centar, a s njega su nestali gotovo svi bitni sajmovi, od kultnog “jesenskog” do niza obrtničkih i specijaliziranih sajmova, dok bi svake godine kratko zabljesnuo sajmom knjige. Stoga se veselimo što je napokon uloženo u njegovu obnovu jer posljednje veće ulaganje, ne računajući neizostavan hladan pogon, bilo je uoči Univerzijade 1987. A što je s razdobljem od Univerzijade do Univerzijade?