Automobilski sajam u Ženevi donosi 130 svjetskih i europskih novina

auto-show-txt.jpg
import
01.03.2008.
u 21:56

Međunarodni sajam automobila u Ženevi, tradicionalno proljetno okupljanje automobilskog sektora, koji se ove godine održava 78. put, predstavit će oko 130 svjetskih i europskih "premijera", to jest modela koji će se prvi put predstaviti javnosti, a ukupno 244 "novine".

Svi veliki svjetski proizvođači automobila predstavit će u Ženevi svoje najnovije modele. Od francuskih, PSA će izložiti dvije karavanske izvedbe svojih novih limuzina: Peugeot 308 SW i Citroen C5 Tourer. Renault će nastupiti s Lagunom GT s upravljanjem na svim četirima kotačima i Koleosom, svojim prvim automobilom 4x4.

Kod njemačkih proizvođača, napose Volkswagena primjećuje se povratak kupea Scirocco, a kod češke marke tog koncerna Škoda Superb. Audi će se pojaviti s karavanskim modelom A4 Avant.

Europska publika moći će se upoznati s Nanom indijskog proizvođača Tate, automobilom koji stoji 2.500 dolara, a u siječnju je uz veliku pozornost javnosti lansiran na tržište u New Delhiju.

Na Ženevskom auto salonu koji će trajati od 6. do 16. ožujka, dosta prostora posvetit će se takozvanim zelenim automobilima koji manje onečišćuju okoliš i štedljivim tehnologijama koje danas posebno dolaze do izražaja, budući da je cijena barela nafte prešla simboličnu granicu od 100 dolara.

Ove godine se u Palexpou koji je proširen i u kojemu je ovaj put zabranjeno pušenje, očekuje više od 700.000 posjetitelja. Na salonu će izlagati 250 proizvođača iz tridesetak zemalja svijeta.

"Zeleni automobili" čija je ponuda sve raznovrsnija, danas su nezaobilazni dio svakog većeg sajma. Hibridi, električni i hidrogenski automobili, kao i nove vrste goriva potvrdit će ovaj trend u Ženevi. U okviru sajma, od 11. do 13. ožujka organizira se međunarodni forum o održivoj pokretnosti.

Proljetni ženevski sajam pokazatelj je i osjetljivog položaja velikih europskih proizvođača koji su sučeljeni s žestokom azijskom konkurencijom, u času kada njihova tradicionalna tržišta u zapadnoj Europi stagniraju.

Proizvođači računaju ponajprije s bržim obnavljanjem svojih modela i proširenjem linija, od malih gradskih automobila do terenaca, kako bi pratili sve suvremene trendove.

(Hina)

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije