BMW je početak godine u svom kalendaru obilježio predstavljanjem redizajniranih izvedbi svoja dva jednovolumena, koji se u novom izdanju na tržištu očekuju u ožujku. Ove modele bavarski proizvođač zapravo vodi kao vozila za sportske aktivnosti (SAT - Sports Activity Tourer). No, gdje god ih svrstali, Seriji 2 Active Tourer i Seriji 2 Gran Tourer diskretno je dotjeran vanjski izgled. Tek se pažljivijim promatranjem, naime, mogu uočiti promjene na prednjoj maski, na braniku i svjetlima.
Dva automatska mjenjača
Tradicionalni BMW-ovi ‘bubrezi’ sada su veći, otvori za zrak na braniku drukčiji, a prednji su kraj dopunila i nova LED svjetla te LED svjetla za maglu (opcijski ugrađena u vanjske otvore za zrak). Proširena je paleta boja karoserije, a veći je i izbor aluminijskih naplataka. Unutrašnjost je obogaćena novim presvlakama, no vozačima dužih nogu više će značiti produžen sjedeći dio na sjedalima koji sada pruža bolji oslonac za noge. Detalj koji upada u oči svakako je i centralna konzola lagano usmjerena prema vozaču.
BMW Serije 2 Active Tourer i Gran Tourer za ovu su godinu opremljeni BMW ConnectedDrive sistemom, kao i novom generacijom iDrive multimedijskog sistema. Donosi i navigaciju, sučelje je poboljšano, a upravljati se sada može i glasovnim komandama. U skladu s trendovima i potrebama, Serija 2 Active Tourer i Gran Tourer, među ostalim, donose obilje naporednih sustava pomoći vozaču. Valja izdvojiti Traffic Jam Assistant koji se brine da Serija 2 Active Tourer i Gran Tourer do brzine od 60 km/h ostanu u okvirima svog voznog traka. Ovaj je sustav, uz aktivni tempomat, dio posebnog paketa Driving Assistant Plus.
BMW u Seriji 2 Active Tourer i Gran Tourer prvi put nudi i Steptronic 7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Naravno, vozač i dalje može izabrati ručni mjenjač sa šest supnjeva prijenosa ili 8-stupanjski Steptronic automatski mjenjač. Steptronic prijenos donosi i novu elektroničku ručicu mjenjača.
Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:
Pet ili sedam sjedala
Motornu gamu čine benzinci i dizelaši nove generacije, kao i plug-in hibrid. Bavarski proizvođač navodi kako razvijaju od 109 do 231 konjsku snagu, te da su im odrađene izmjene smanjile potrošnju i emisije ugljikova dioksida. Serija 2 Active Tourer 225XE iPerformance, pak, plug-in je hibrid čiji se pogonski sustav sastoji od benzinskog agregata i elektromotora. Ukupno raspolažu s 224 konjske snage, uz okretni moment od 385 Nm. Hibridni bavarac iz mirovanja do stotke pojuri za 6,7 sekundi. U odnosu na prethodnu inačicu, malo mu je povećan doseg u isključivo električnom modu. Dok je dosad samo na struju mogao prevaliti 41 km, sada može 45.
Dakle, udobnost i dinamiku vožnje - po kojoj je ova marka već dobro poznata - BMW je u Seriji 2 Active Tourer i Gran Tourer dodatno unaprijedio. Active Tourer dugačak je 435 centimetara, dok BMW Serije 2 Gran Tourer u dužinu broji 457 centimetara s međuosovinskim razmakom od 278 cm. Na stražnju klupu mogu se postaviti do tri dječje sjedalice, a dodatni treći red povećava kapacitet sjedenja na sedam sjedala i može se spustiti u dio poda, ako nije potreban. Kapacitet prtljažnog prostora varira između 645 i 1905 litara.
Pogledajte i kakve skupocjene automobile voze hrvatski nogometaši:
Nista do Mercedesa. Kakav BMW.