Osvježenje

BMW Serije 2 dobio novo lice, dorađene motore...

BMW Serije 2
Foto: BMW
1/11
17.01.2018.
u 14:50

BMW-ova dva osvježena jednovolumena u prodaju će u ožujku, a uz benzinske i dizelske inačice na izbor će biti i plug-in hibrid

BMW je početak godine u svom kalendaru obilježio predstavljanjem redizajniranih izvedbi svoja dva jednovolumena, koji se u novom izdanju na tržištu očekuju u ožujku. Ove modele bavarski proizvođač zapravo vodi kao vozila za sportske aktivnosti (SAT - Sports Activity Tourer). No, gdje god ih svrstali, Seriji 2 Active Tourer i Seriji 2 Gran Tourer diskretno je dotjeran vanjski izgled. Tek se pažljivijim promatranjem, naime, mogu uočiti promjene na prednjoj maski, na braniku i svjetlima.

Dva automatska mjenjača

Tradicionalni BMW-ovi ‘bubrezi’ sada su veći, otvori za zrak na braniku drukčiji, a prednji su kraj dopunila i nova LED svjetla te LED svjetla za maglu (opcijski ugrađena u vanjske otvore za zrak). Proširena je paleta boja karoserije, a veći je i izbor aluminijskih naplataka. Unutrašnjost je obogaćena novim presvlakama, no vozačima dužih nogu više će značiti produžen sjedeći dio na sjedalima koji sada pruža bolji oslonac za noge. Detalj koji upada u oči svakako je i centralna konzola lagano usmjerena prema vozaču.

BMW Serije 2
1/25

BMW Serije 2 Active Tourer i Gran Tourer za ovu su godinu opremljeni BMW ConnectedDrive sistemom, kao i novom generacijom iDrive multimedijskog sistema. Donosi i navigaciju, sučelje je poboljšano, a upravljati se sada može i glasovnim komandama. U skladu s trendovima i potrebama, Serija 2 Active Tourer i Gran Tourer, među ostalim, donose obilje naporednih sustava pomoći vozaču. Valja izdvojiti Traffic Jam Assistant koji se brine da Serija 2 Active Tourer i Gran Tourer do brzine od 60 km/h ostanu u okvirima svog voznog traka. Ovaj je sustav, uz aktivni tempomat, dio posebnog paketa Driving Assistant Plus.

BMW u Seriji 2 Active Tourer i Gran Tourer prvi put nudi i Steptronic 7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Naravno, vozač i dalje može izabrati ručni mjenjač sa šest supnjeva prijenosa ili 8-stupanjski Steptronic automatski mjenjač. Steptronic prijenos donosi i novu elektroničku ručicu mjenjača.

Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:

BMW Serije 2
1/45

Pet ili sedam sjedala

Motornu gamu čine benzinci i dizelaši nove generacije, kao i plug-in hibrid. Bavarski proizvođač navodi kako razvijaju od 109 do 231 konjsku snagu, te da su im odrađene izmjene smanjile potrošnju i emisije ugljikova dioksida. Serija 2 Active Tourer 225XE iPerformance, pak, plug-in je hibrid čiji se pogonski sustav sastoji od benzinskog agregata i elektromotora. Ukupno raspolažu s 224 konjske snage, uz okretni moment od 385 Nm. Hibridni bavarac iz mirovanja do stotke pojuri za 6,7 sekundi. U odnosu na prethodnu inačicu, malo mu je povećan doseg u isključivo električnom modu. Dok je dosad samo na struju mogao prevaliti 41 km, sada može 45.

Dakle, udobnost i dinamiku vožnje - po kojoj je ova marka već dobro poznata - BMW je u Seriji 2 Active Tourer i Gran Tourer dodatno unaprijedio. Active Tourer dugačak je 435 centimetara, dok BMW Serije 2 Gran Tourer u dužinu broji 457 centimetara s međuosovinskim razmakom od 278 cm. Na stražnju klupu mogu se postaviti do tri dječje sjedalice, a dodatni treći red povećava kapacitet sjedenja na sedam sjedala i može se spustiti u dio poda, ako nije potreban. Kapacitet prtljažnog prostora varira između 645 i 1905 litara.

Pogledajte i kakve skupocjene automobile voze hrvatski nogometaši:

BMW Serije 2
1/2

Komentara 4

DA
DarthVader
17:50 17.01.2018.

Nista do Mercedesa. Kakav BMW.

DU
Deleted user
19:34 17.01.2018.

BMW-serija2-počeli su raditi tetkaste i dosadne aute.Nekada su bili sinonim za sport,adrenalin,inat.Čeka se kombi.....hahaha

Avatar Olujni
Olujni
21:14 17.01.2018.

Po čemu je ovo novi model? Veliki sam fan serije 2 Grand modela,, ali ne vidim skoro nikakvu razliku izmedju starog i kao ovog novog modela!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije