Reklamna agencija Bruketa&Žinić OM apsolutni je pobjednik natjecateljskog dijela IdejeX kojim je sinoć zatvoren taj nacionalni festival oglašavanja.
Bruketa&Žinić pomeli su konkurenciju u čak osam kategorija te osvojili Grand prix festivala za kampanju Hrvatske pošte “QR marka”. Uz to, drugu godinu zaredom dodijeljena im je i nagrada za najbolju agenciju godine čime su samo potvrdili dominantni status.
“Ideje i znanje su jedini stvarni kapital. Ovaj festival posvećen je i jednom i drugom i zato nam je veliko zadovoljstvo pobijediti na IdejiX“, poručio je Davor Bruketa.
Među nagrađenima i kampanje
“QR marka” Hrvatske pošte proglašena je i oglasom godine, dok je nagradu oglašivača godine osvojila Raiffeisenbank Austria. Posebnu Styrijinu nagradu za najbolji tiskani oglas u Specijalu osvojio je Peugeot, dok je nagrada “Cross-Media integration by Styria” dodijeljena Generali osiguranju.
U više od dva sata zabavno-reklamnog showa koji se u Las Vegas stilu odvijao u prostorima nekadašnjeg casina Solei u Umagu na pozornici se izredalo ukupno 28 dobitnika X i Mixx nagrada koje su dodijeljene za najbolje radove u kreativnom oglašavanju u tradicionalnim i online medijima. Među nagrađenima su se našle mnoge javnosti poznate kampanje poput predizborne online kampanje Kukuriku koalicije, reklame za pivo Pan, ili integrirane kampanje za Tomato s popularnim Antom, ali i neki manje viđeni kvalitetni radovi.
Pomak prema naprijed
Nagrade X dodijeljene su u 21 kategoriji među konkurencijom od 161 rada, dok su nagrade Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima dodijeljene u sedam kategorija, a za njih je konkuriralo 73 rada. Posebnu nagradu “Best in Show”, među digitalnim kampanjama osvojila je agencija Drap za One2Playevu kampanju “Euromania 2012”.
“Ove godine radovi su bili kvalitetniji u usporedbi s prošlom i vidljiv je pomak prema naprijed. Primjetili smo visoku razinu strateškog razmišljanja, ideja i produkcije velikih agencija koje i dalje vrlo kvalitetno rade, a prijavilo se i dosta manjih agencija koje polako pronalaze mjesto za sebe i za to im treba odati priznanje. Započeti posao u ovim vremenima nije baš zahvalno i festival bi ubuduće trebao uložiti još više truda kako bi se manjim agencijama olakšalo sudjelovanje u natjecanju”, poručio je Nikola Žinić kao predsjednik žirija nagrade X.
„Izuzetno smo sretni što smo mogli vidjeti i kompleksnije digitalne projekte i nadamo se da će klijenti u većem broju početi ulagati u online medije proporcionalno njegovoj snazi”, zaključila je Anđela Buljan Šiber, predsjednica žirija nagrade Mixx.
Dodjelom X i Mixx nagrada okončano je drugo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX na kojoj su sudjelovali brojni marketinški stručnjaci, oglašivači i mediji.
Preko tisuću sudionika u dva dana predavanja i panela imalo je prilike čuti najnovije trendove i saznati kako se boriti s izazovima koje im donosi tržište, a organizatori se nadaju još boljem festivalu dogodine.
Plagijatori....