Tehnologiji virtualne stvarnosti predviđaju revoluciju u bogatom tržištu videoigara. A tehnologije proširene ili miješane stvarnosti, koja je spoj i VR-a i stvarnog prostora oko nas, trebala bi imati i još puno širu primjenu. Pogotovo u industriji.
Mogli smo to vidjeti na primjeru suradnje automobilskog brenda Volva i Microsoftova AR headseta ili hologramskog računala HoloLens. Koristeći se ovim impresivnim uređajem, koji je još u razvojnoj fazi, Volvo je u Zagrebu demonstrirao mogućnosti svoje nove generacije automobilskih senzora. Vozila sljedećih generacija još će više biti opremljena pametnim senzorima koji će komunicirati ne samo s uređajima u kabini nego i s cestom i ostalim vozilima u prometu. Na taj način vozač više neće strahovati od mrtvog kuta ili naglog zaustavljanja vozila ispred sebe jer će to sve biti situacije u kojima će i samo vozilo poduzimati radnje da se izbjegne sudar.
HoloLens je jedan od najiščekivanijih gadgeta današnjice, ali i najskupljih te se očekuje da potrošačka verzija na tržište dođe tek za nekoliko godina. Sam headset je nešto teži (579 grama) i manje udoban od potrošačke verzije VR headsetova Oculus Rifta i HTC Vivea, koji su već dovršeni proizvodi, no omogućuje paralelno praćenje projiciranog sadržaja u vašem okolišu.
>> Isprobali smo prvu hrvatsku blockbuster igru virtualne pucačine
>> Virtualna stvarnost će zaraditi svojih prvih milijardu dolara