Francuski novitet

Elektrificiran i tehnički napredan novi Renaultov SUV Austral

10.03.2022.
u 09:51

Perjanica motorizacije je E-Tech hibrid s 200 KS, a ostali turbobenzinci su 48-voltni blagi hibrid sa 130 KS i 12-voltni blagi hibridi sa 140 i 140 KS

Renault je predstavio svoj novi SUV C-segmenta Austral, koji na tržištu mijenja Kadjar, model koji je pod tim imenom tako proizvodio samo jednu generaciju. 

Austral je, dakako, od Kadjara tehnološki napredniji, ali i robusniji te prostraniji. S dužinom od 4,51 m i međuosovinskim razmakom od 2,67 m te visinom od 1,62 m, širinom od 1,83 m i odignutosti od tla od 17 cm pravi je robustan SUV. Prtljažnik prima okruglih 500 litara, a putnici straga imaju 27,4 cm prostora za koljena, što je u rangu s najboljima u segmentu. No, Austral nudi i klizanje stražnje klupe naprijed-nazad pa se prtljažnik može povećati na 575 litara, odnosno do najviše 1525 l. Stražnja klupa je i djeljiva 2/3–1/3.

Elegantne i istovremeno dinamične dizajnerske smjernice preuzeo je od nedavno predstavljenog modela Megane E-Tech Electric, koji je najavio Renaultov dizajnerski smjer “sensual tech”. Senzualna silueta stilski se uklapa u snažne geometrijske linije strukturnih detalja poput mikrooptičke tehnologije korištene na stražnjim LED svjetlima i uzorke u obliku dijamanta na prednjim svjetlima. Potpuno novi Austral dolazi u sedam boja karoserije, dok nova top-verzija Esprit Alpine nudi i ekskluzivnu boju Satin Shale Grey.

LED prednja glavna svjetla su standardna, no dolaze u tri verzije: Pure LED Vision, Adaptive LED Vision i Matrix LED Vision s dinamičnim pokazivačima smjera.

Prvi put u nekom Renaultu bit će dostupna nova oprema Esprit Alpine, koja donosi sportski štih, a inspiraciju crpi iz Renaultove sportske marke Alpine. Donosi najluksuzniju opremu i vizualne dodatke te 20-colne naplatke.

S čak 32 sustava aktivne pomoći vozaču koji se mogu grupirati u tri kategorije: vožnja, parkiranje i sigurnost, Austral spada među najsigurnije aute na tržištu, a uz MULTI-SENSE naprednu tehnologiju ima tri unaprijed postavljena načina vožnje: Eco, Comfort i Sport. Uz to, Austral dolazi uz novu treću generaciju Renaultova upravljanja na četiri kotača 4Control Advanced, koji se konstantno poboljšava tijekom posljednjih 15 godina.

Potpuno digitalizirani kokpit izgrađen je oko velikog OpenR zaslona koji kombinira 12,3” zaslon instrumentne ploče s 12” okomitim multimedijskim zaslonom (9” u početnoj opremi). Tu je na izbor i novi 9,3” head-up displej projiciran na vjetrobransko staklo. Sve zajedno izgleda vrlo kvalitetno i povezano je u obliku slova L, a produžava se na središnju konzolu koja odvaja vozača od suvozača kojom dominira naslon za ruku koji olakšava korištenje funkcija multimedije. Razina završne obrade i materijala je na većoj razini, ovisno o uređenju i odabranim dodacima, unutrašnjost uključuje i pravo drvo, kožu, alcantaru, kao i prilagodljivi sustav ambijentalne rasvjete Living Lights. Multimedijski sustav OpenR Link integrira najbolje Googleove usluge i aplikacije: Google Maps za navigaciju, Google Assistant za pomoć i naredbe bez pomoći ruku i Google Play za aplikacije. Poput pametnog telefona, OpenR Link je intuitivan za korištenje i jednostavan za personalizaciju.

Čitava ponuda motorizacije je elektrificirana, bilo da se radi o E-TECH Hybridu ili benzinskim blagim hibridima. Dizelskog motora, očekivano, više nema u ponudi.

 

 

Novi E-TECH samopunjivi hibrid opremljen 1,2-litrenim 3-cilindričnim turbobenzinskim motor uparenim s električnim motorom i 1,7 kWh litij-ionskom 400V baterijom razvija 200 KS. Prijenos snage obavlja se putem jedinstvenog automatskog mjenjača bez spojke, kao i kod prvotne verzije E-Tech hibrida, automobil uvijek starta u potpuno električnom načinu rada. Prosječna potrošnja jest počevši 4,6 l/100 km, a ispust CO2/km 105 g/km.

Mild Hybrid Advanced motor debitira u Renaultu s potpuno novim Australom i služi kao prava alternativa dizelu. Kombinira najnoviji 1,2-litreni 3-cilindarski turbobenzinac s 48V litij-ionskom baterijom i starter motorom. Motor razvija 130 KS, a dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te ima potrošnju od 5,3 l/100 km i ispust od 123 g CO2/km.

Mild Hybrid ponudu čini dobro poznati 1,3-litreni 4-cilindrični turbobenzinski motor sada uz pomoć startera i 12V litij-ionske baterije. Može se pohvaliti 140 KS ili 160 KS s automatskim mjenjačem Xtronic ili 140 KS s ručnim mjenjačem.

Austral će se moći naručiti sredinom godine, a službena prodaja kreće od jeseni.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije