Peta generacija Kije Sportage stigla je na naše tržište po početnoj cijeni od 199.999 kuna za turbobenzinsku izvedbu sa 150 KS i od 225.999 za početnu dizelsku verziju sa 115 KS. U ponudi su i benzinski (od 222.999 kn) i dizelski (od 238.999 kn) blagi hibridi. Dostupne će biti i hibridna (HEV) te plug-in hibridna verzija Sportagea (PHEV).
Popularan korejski SUV najznačajniji je i najprodavaniji Kijin model u Europi, a nova generacija prva je koja je posebno dizajnirana i izrađena za europsko tržište.
Čiste površine kombiniraju snagu sa zahtjevnom grafikom, dajući novom SUV-u dinamičan izgled i snažan dojam na cesti. Maska kombinira Kijinu modernu masku (tj. tigrov nos) s prepoznatljivim futuristički dizajniranim LED dnevnim svjetlima. Razvijen je na novoj platformi N3, a dimenzije su mu blago porasle u odnosu na dosadašnji model. Dužina mu je sada 451,5 cm (+3,5 cm), a međuosovinski razmak 268 cm (+1 cm) pa u kabini, posebice na stražnjoj klupi, nudi još više prostora. Prtljažnik je također s 513 l proširen do 591 l korisnog prostora. U bolje opremljenim verzijama u središtu moderne kabine je lijepo integrirani zakrivljeni zaslon osjetljiv na dodir, a ispred vozača je digitalna instrumentalna ploča od 12,3 inča.
Sportage donosi paket naprednih sustava pomoći (ADAS) - također poznat kao DriveWise – koji obuhvaća i sustav pomoći za izbjegavanje sudara s funkcijom skretanja u zavojima.
Novost je i nova generacija elektroničkog podešavanja ovjesa koja osigurava optimalnu udobnost i vrhunsku sigurnost. Za one koje zanima 4x4 verzija, novost je terenski način vožnje Terrain Mode za off-road avanture.
Od samog početka razvoja novog modela, inženjeri su Sportageu namijenili najnovije tehnologije elektrificiranog pogona pa će tako dolaziti u više benzinskih i dizelskih blagih hibrida, kao i u benzinskim hibridnim i plug-in hibridnim varijantama.
Početni benzinac je 1,6 T-GDI turbobenzinac sa 150 KS i 250 Nm te dolazi uz 6-stupanjski ručni mjenjač. Benzinski blagi hibridi također se temelje na tom motoru, a nude 150 ili 180 KS te ručni ili 7DCT automatski mjenjač i AWD pogon.
Početni dizelaš je unaprijeđeni dobro poznati 1,6 CRDi sa 115 KS i 280 Nm, dok je snaga kod blagog hibrida s istim motorom 136 KS, a s njim se može dobiti i 7DCT mjenjač i AWD pogon. Hibridna (230 konja) i plug-in hibridna verzija (265 KS) koje stižu kasnije također se temelje na 1,6 T-GDI turbobenzincu.