Unatoč turbulentnoj godini za Facebook koju je obilježilo niz afera oko curenja korisničkih podataka, istraga, ispitivanja pred Kongresom, kritika oko objave ‘fake newsa’ i loše zaštite privatnosti Facebook je godinu završio iznimno dobro. Dobit ove društvene mreže iznosila je 22 milijarde dolara, ili 37 posto više negoli u 2017. Usto skandali nisu zaustavili ni rast broja korisnika.
Rast prihoda i dobiti
– Trenutno u svijetu 2,7 milijardi ljudi koristi Facebook, Instagram, WhatsApp ili Messenger svakog mjeseca, a više od dvije milijarde ljudi koristi jedan od ovih online servisa svakodnevno – kazao je Mark Zuckerberg, osnivač Facebooka u čijem su vlasništvu i Instagram, WhatsApp ili Messenger, prilikom objave godišnjih i kvartalnih poslovnih rezultata
Samo u posljednjem kvartalu 2018. rast korisnika Facebooka povećao se 2,2 posto te dostigao 2,3 milijarde ljudi. Najveći je rast broja korisnika zabilježen u Indiji, Indoneziji i na Filipinima, dok je u SAD-u i Kanadi stagnirao. Kvartalni prihodi su pak, dosegnuli 16,9 milijardi dolara, 30 posto više nego u istom razdoblju godinu dana prije, dok je čista dobit Facebooka stigla do 6,88 milijardi dolara, što je 61 posto više nego godinu dana prije. Facebook je snažno investirao u zaštitu i praćenje sadržaja korisnika te ‘čišćenje’ neprimjerenog sadržaja, te su u skladu s tim, ukupni troškovi dosegnuli 9,1 milijardu dolara, što je 62 posto više nego godinu dana prije. U izvješću se navodi da će i u ovoj godini rast troškova poslovanja iznositi 40 do 50 posto više u odnosu na 2018. zbog povećanja ulaganja u sigurnost korisnika.
Transparentnije vladanje
– Iz temelja smo promijenili način vođenja kompanije, usmjerili smo se na najveće društvene izazove i ostvarili značajan napredak. Usto investiramo više ne bi li izgradili nove i inspirativne načine koje će ljude potaknuti da se povežu i grade vlastitu zajednicu – istaknuo je Zuckerberg. Ove će se godine, podsjetio je Zuckerberg, nastaviti fokusirati na glavna društvena pitanja za kompaniju i internet u cijelosti, na izgradnju boljeg iskustva i smisleno mijenjanje načina života ljudi, na nastavak podrške milijunima malih biznisa te transparentnije komunicirati o tome što rade i kako to čine unutar Facebooka. Nakon objave poslovnih rezultata, cijena dionice Facebooka skočila je 12 posto, na 168 dolara.
>>Pogledajte video: Facebook