društvene mreže

Facebook, Instagram, WhatsApp 
i Messenger – 2,7 mlrd. korisnika

facebook
Foto: Borna Filić/PIXSELL/Ilustracija
01.02.2019.
u 19:45

Dionica Facebooka skočila je 12 posto, na 168 dolara nakon objave poslovnog izvješća kompanije za prošlu godinu

Unatoč turbulentnoj godini za Facebook koju je obilježilo niz afera oko curenja korisničkih podataka, istraga, ispitivanja pred Kongresom, kritika oko objave ‘fake newsa’ i loše zaštite privatnosti Facebook je godinu završio iznimno dobro. Dobit ove društvene mreže iznosila je 22 milijarde dolara, ili 37 posto više negoli u 2017. Usto skandali nisu zaustavili ni rast broja korisnika.

Rast prihoda i dobiti

– Trenutno u svijetu 2,7 milijardi ljudi koristi Facebook, Instagram, WhatsApp ili Messenger svakog mjeseca, a više od dvije milijarde ljudi koristi jedan od ovih online servisa svakodnevno – kazao je Mark Zuckerberg, osnivač Facebooka u čijem su vlasništvu i Instagram, WhatsApp ili Messenger, prilikom objave godišnjih i kvartalnih poslovnih rezultata

Samo u posljednjem kvartalu 2018. rast korisnika Facebooka povećao se 2,2 posto te dostigao 2,3 milijarde ljudi. Najveći je rast broja korisnika zabilježen u Indiji, Indoneziji i na Filipinima, dok je u SAD-u i Kanadi stagnirao. 
Kvartalni prihodi su pak, dosegnuli 16,9 milijardi dolara, 30 posto više nego u istom razdoblju godinu dana prije, dok je čista dobit Facebooka stigla do 6,88 milijardi dolara, što je 61 posto više nego godinu dana prije.
Facebook je snažno investirao u zaštitu i praćenje sadržaja korisnika te ‘čišćenje’ neprimjerenog sadržaja, te su u skladu s tim, ukupni troškovi dosegnuli 9,1 milijardu dolara, što je 62 posto više nego godinu dana prije. U izvješću se navodi da će i u ovoj godini rast troškova poslovanja iznositi 40 do 50 posto više u odnosu na 2018. zbog povećanja ulaganja u sigurnost korisnika.

Transparentnije vladanje

– Iz temelja smo promijenili način vođenja kompanije, usmjerili smo se na najveće društvene izazove i ostvarili značajan napredak. Usto investiramo više ne bi li izgradili nove i inspirativne načine koje će ljude potaknuti da se povežu i grade vlastitu zajednicu – istaknuo je Zuckerberg. Ove će se godine, podsjetio je Zuckerberg, nastaviti fokusirati na glavna društvena pitanja za kompaniju i internet u cijelosti, na izgradnju boljeg iskustva i smisleno mijenjanje načina života ljudi, na nastavak podrške milijunima malih biznisa te transparentnije komunicirati o tome što rade i kako to čine unutar Facebooka. Nakon objave poslovnih rezultata, cijena dionice Facebooka skočila je 12 posto, na 168 dolara.

>>Pogledajte video: Facebook

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije