POGLED IZNUTRA

Ford Focus 2.0 Titanium: Bestseler u najskupljem izdanju

aut-best-txt.jpg
import
23.04.2007.
u 19:00

Iako je Ford Focus na zbrojenim europskim tržištima i dalje najprodavaniji model, kod nas mu ne svjetaju ruže, jer čak nije ni blizu prve petorke u klasi. Uz pomoć stalnih akcija koje nudi uvoznik Forda, stanje se u posljednje vrijeme malo popravlja, ali Focus i dalje ostaje u sjeni francuskih, njemačkih i čeških rivala.

Razlog je toga samo u kupcima i eventualno u uvozniku, jer Focus zaslužuje pohvale u svim kategorijama. Uvjerili smo se u to tijekom jednotjednog testa najskuplje trovratne verzije (ne računajući nabrijani ST) s dvolitrenim benzinskim Duratec agregatom sa 145 KS i opremom Titanium.

U najbogatiji paket, u kojem je oprema za kompletnu sigurnost i komfor, dodani su još grijana kožnata sjedala, sportsko podvozje i posebno atraktivni 18-colni naplatci. Više od toga rijetko bi koji kupac dodao, osim možda ESP-a, koji ni u Titanium paketu nije u serijskoj ponudi.

Međutim, s obzirom na Focusovu izvrsnu voznu dinamiku i stabilnost, gotovo da ga i ne treba. Potvrdila su nam se saznanja s prijašnjih testiranja da je Focus najvozljiviji kompakt na tržištu, odnosno da njegov ovjes najbolje prianja za cestu i da obožava okuke, jer precizan upravljač daje vozaču sve informacije o cesti.

Žedni dvolitreni motor odlično surađuje s preciznim i tvrdim mjenjačem, kojem tek nedostaje šesta brzina. Iako su na atraktivnim 18-colnim naplatcima bile gume dimenzija 225/40, automobil nije neudoban. Uzornoj posloženosti i ergonomiji unutrašnjosti malo se toga može prigovoriti. Primjerice, komande radija bile bi vidljivije i upotrebljivije na samom upravljaču nego iza njega. Vozač se lako može razmaziti ugodnim okruženjem u unutrašnjosti, slušajući glazbu iz Sonyjeva sustava, a ni putnicima straga ne treba biti neugodno, jer prostora ima dovoljno.

S obzirom na neveliko brojno stanje novih Focusa, teško je očekivati da će i Titanium verzija privući puno kupaca, jer bogata oprema diže cijenu na gotovo 165.000 kuna i ulazi duboko u srednjeklasno društvo.


Ford Focus 2.0 Titanium

Motor: četiri cilindra, benzinski
Obujam: 1999 ccm
Snaga: 145 KS (pri 6000 okretaja)
Moment: 185 Nm (pri 4500 okretaja)
0-100 km/h: 9,2 sek.
Maks. brzina: 206 km/h
Pros. potrošnja: 7,1 lit.
Dimenzije: 434/184/149 cm
Međuos. razmak: 264 cm
Prtljažnik: 385/1245 lit.

Cijena: 164.488 kuna
Kredit: 3276 kn x 60

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije