NOVI DIZELAŠI

Glasan rad nije u modi, Opelovi motori šapću

Opel
Foto: Opel
1/2
26.02.2015.
u 10:00

Novi turbodizelaš za Opel Insigniju isporučuje 170 konjskih snaga, a 1,6 CDTi od 136 konja snizit će početnu cijenu dizelskoj Mokki na 160.919 kuna

Zeleni otok Opelu se učinio najprikladnijom kulisom za službeno uvođenje u gamu dva nova Euro 6 dizelska motora, koji se ističu mirnim i tihim radom, snagom većom nego kod motora koje zamjenjuju te bitno nižim emisijama CO2. To se s još većim naglaskom odnosi na snažniji agregat, 2,0-litreni CDTi od 170 konjskih snaga, za kojega u Opelu kažu da zvuči poput šapta. Snažniji motor namijenjen je Insigniji, u kojoj oduševljava odličnim odzivom već od niskih okretaja. Uvjerili smo se u to na cestama u okolici Dublina, a na hrvatskim se prometnicama ovaj novitet očekuje u svibnju.

Visok okretni moment

Visokoj snazi i impresivnom okretnom momentu od 400 Nm pri 1750 do 2500 okretaja u minuti pridružena je niska razina buke i vibracija te bitno niže razine CO2 emisija od onih kod motora starije generacije. Novi 4-cilindarski turbodizelaš u praznom je hodu čak pet decibela tiši od prethodnika, a nudi oko 20 posto bolje performanse (9 sec do 100 km/h, maksimalnih 225 km/h). Označava početak nove generacije velikih dizelskih motora koje će razviti inženjeri iz Torina i Rüsselsheima uz pomoć tima iz Sjeverne Amerike. U prosjeku na 100 km treba 4,3 litre goriva te emitira 114 grama CO2 po kilometru.

85 konja po litri obujma

Tihim i uglađenim radom može se pohvaliti i Mokka s novim 1,6 CDTi turbodizelskim motorom. Također 4-cilindarski agregat, s turbopunjačem varijabilne geometrije, razvija 136 KS pri 3500 do 4000 okretaja u minuti, uz 320 Nm pri 2000 okr/min. Kompaktan i živahan motor dio je nove obitelji Opelovih posve aluminijskih dizelskih motora. U gami mijenja 1,7-litarski dizelski motor, od kojega daje 6 konja 20 Nm okretnog momenta više – iz manje zapremine kao i uz znatno manju potrošnju goriva. Nudi 85 KS po litri obujma, po čemu je najbolji u toj volumenskoj klasi. Mokka 1,6 CDTi troši samo 4,1 l/100 km i emitira samo 109 g/km CO2. To je skoro 0,5 l/100 km manje goriva i 11 g/km manje CO2 od prethodne 1,7-litarske verzije. Zahvaljujući europskoj proizvodnji i nižoj razini CO2, Moka s ovim motorom stoji manje. Već se može naručiti po cijeni od 160.919 kuna, uz Enjoy paket opreme, početni u dizelskoj ponudi.

>> Novi Outback za znalce po cijeni od 325.000 kuna

>> Zahvaljujući redizajnu Mercedes B-klase je još atraktivniji i praktičniji

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije