Top model Hyundaijevog SUV-a Santa Fe pokretan je 2,2-litrenim turbodizelašem sa 197 KS te uparen s automatskim mjenjačem, AWD pogonom i luksuznim paketom opreme iThink. Snažan dizelski agregat odlično obavlja svoj posao, a “kamionski” okretni moment od 436 Nm dostupan je od 1800 o/min prilično je uvjerljiv. Šestbrzinski automatski mjenjač vrlo glatko prebacuje brzine, a mogućnost ručne izmjene brzina dobro će doći pri pretjecanju. Naša potrošnja od 9,6 litara na 100 kilometara nije kao tvornička od 6,8 litara, ali smatramo da je zadovoljavajuća za automobil mase 1,75 tona.
Pogon na sve kotače je stalan, s automatiziranom raspodjelom momenta. Pritiskom na prekidač moguće je blokirati središnji diferencijal da isporučuje jednaku količinu momenta na obje osovine.
Santa Fe je prije svega namijenjen krstarenju asfaltom. Potvrđuje to i izostanak reduktora, vrlo udobno podešen ovjes, ali i samo 18,5 cm odignuta podnica od tla. Bez obzira na to vrlo je uvjerljiv u nezgodnim zimskim uvjetima, a ni najmanji problem mu ne predstavlja makadamski put ili lakši terenski zadatak.
Cijena od 365.271 kune nije mala, ali je očekivana za auto koji serijski dolazi s luksuznom opremom poput sustava za automatsko parkiranje, prednjih ksenona, panoramskoga krova, grijanja stražnjih sjedala...
>> Najtraženiji i30 status opravdava opremom i cijenom